|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Passe på så han ikke blir homo ...
Jeg synes det er en praktisk innstilling, siden jeg er ute etter å kvotere inn noen homofile venner til vennekretsen. Gjerne noen muslimer også, de jeg er venner med bor for langt unna til at ungene mine omgås dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kvotering er fint. Vi er de lesbiske tantene til en liten pakistaner, en ordning både vi og hans foreldre synes er fjong kulturutveksling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Passe på så han ikke blir homo ...Jeg er det mest eksotiske her i området, som gal alenemor til en gjeng lausunger. Noen som vil ha en kvote?
![]() |
#165 |
flisespikker
|
Men er noen av dem muslimer, homofile eller mørkhudede? Eller samiske, i det minste?
![]() |
#166 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Passe på så han ikke blir homo ...Jeg har jo en sønn avbildet i råsa, hjelper det?
![]() |
#167 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Kan de ikke det, da? Mente at de kunne bli vurdert på lik linje med heterofile par etter den nye ekteskapsloven? |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Passe på så han ikke blir homo ...At de kan bli vurdert i Norge er irrelevant, all den tid ingen giverland vil vurdere dem.
![]() |
#169 |
Peppy!
|
De får lov til å adoptere norske barn. Det skjer sånn ca aldri, fordi køene er enorme og det frigis kanskje ett barn i året. Utenlandske barn har de ikke tilgang på, ettersom disse landene ikke aksepterer homofile adoptanter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2010
![]() |
![]() Sv: Passe på så han ikke blir homo ...Om han mente det alvorlig eller ikke, så hadde ikke jeg syntes at det der var noe morsomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Nja, vi er vel ikke helt der, er vi vel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Absolut ateist
|
FAKTA? Hvor står disse FAKTAENE?
![]() |
#173 |
Halloen!
Aha!
Har noen skrevet noe slikt her inne? |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Det styres i hjernen på samme måte som kjønn. Søker man på "gender og sexual orientation" så kommer det mengder av forskning opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2010
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Passiv
|
Det er ikke sånn at jeg går rundt og er bekymret for at barna mine skal bli homofile. Jeg har absolutt heller ikke inntrykk av at noen andre i denne tråden går og bekymrer seg for det? |
![]() |
![]() |
#177 |
Halloen!
![]() Sv: Passe på så han ikke blir homo ...Jeg svarte altså bare på om det var knekkende likegyldig for meg om de ble homofile. Det var det da ikke. Det finnes veldig mange ting jeg er mer bekymret for at skal skje med barna mine enn at de blir homofile. Veldig mange.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Epikur
|
![]() Sv: Passe på så han ikke blir homo ...Ser dere på 10 B? Dere vet han pene gutten med jentevenner som vil bli stylist og som tegner pene tegninger og ikke klarer å konsentrere seg eller ikke vil dusje med guttene, ikke vil delta i gymen... Det er så absurd at ingen kommenterer den store rosa elefanten som står midt i rommet, kun dekket av en liten serviett, altså. Han er ganske sikkert homo, (hvis ikke antennene mine er helt ødelagt) han går gjennom en kjempeidentitetskrise, klart han ikke greier å konsentrere seg! Han nekter selvsagt å dusje med gutter som sier ting som "homsejævler burde faen meg steines/kastreres/henges/bankes" eller lignende, som i hvertfall guttene i klassen min kunne finne på å si når de snakket om homser. Han vet ikke opp og ned på seg selv, og alle ignorerer elefanten midt i rommet og hadde det ikke vært for de superlærerne, hadde han vel aldri fått karakter i et eneste fag. Og alle vet hvordan statistikken ser ut for dem som ikke engang kommr inn på vgs. Det er rett i uløkka og uføretrygden, altså.
![]() |
#179 |
Passiv
|
Det kan skje alt mulig. De kan få inngrodde tånegler. Eller kviser. Eller førerkort. Det er vel strengt tatt den tingen som normalt hører med som jeg er reddest for. :var og er fartsgal selv: |
![]() |
![]() |
#180 |
Fjellpiper
|
Ser ikke på 10B. Men hva er det du prøver å si her Mim? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|