|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#221 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Passe på så han ikke blir homo ...Idrett er jo enda verre. De skader seg jo hele tiden, doper seg og snuser. Og tenk på all den rare maten man må lage til dem...
|
|
|
#222 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Passe på så han ikke blir homo ...
Ah, skjønner. Da tror jeg vi har snakket forbi hverandre, ja.
|
|
|
#223 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Passe på så han ikke blir homo ...Jeg tror Skremmeren har meg på ignore, for akkurat det som Esme sier har jeg sagt opp til flere ganger.
|
|
|
#224 |
|
Ringskrømt
|
Det beste er å gjøre som meg. Oppdra tv-slaver. Når jeg ser flokker med udugelig ungdom hope seg opp utenfor kjøpesenterinngangen med sine giftpinner, piercinger og blå hår, sier jeg til eldstemann at détte, dette er ikke noe liv for deg. La oss gå hjem og se på TV.
|
|
|
#225 |
|
Passiv
|
Sv: Passe på så han ikke blir homo ...Skremmern - jeg sa at jeg anser problemet å være på nivå med å trenge briller ganske mange ganger. Altså minimalt. Du er bare enig med Esme fordi hun er stor og sterk du. |
|
|
|
#226 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg definerte halmhopping som den enkleste utveien, ja. Det er rimelig enkelt. |
|
|
|
|
|
#227 |
|
Passiv
|
Sv: Passe på så han ikke blir homo ...Jeg blir helt nervøs for å trå på tær av denne tråden. Ergo: Uttalelsen om kunstnere som ille var fordi de ofte ikke tjener særlig mye penger og jeg med skrekk og gru fikk et indre bilde av at alle de små guttungene som løper ned dørene her skal fortsette med det til de er førti år og vel så det fordi de aldri flytter hjemmefra. |
|
|
|
#228 |
|
Absolut ateist
|
Det er litt gøy å ha noen å dele med når det gjelder å være Den Som Alle Alltid Er Uenig Med Bare Fordi Det Er En Vane.
|
|
|
#229 |
|
Ringskrømt
|
Jeg er ikke enig med Esme, jeg skjønner derimot hva hun mener nå.
|
|
|
#230 |
|
Fjellpiper
|
Smilefjes, jeg trodde det var du som var stor og sterk? |
|
|
|
|
|
#231 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Du och jag, Sitron, du och jag... |
|
|
|
|
|
#233 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Passe på så han ikke blir homo ...Min største skrekk er å få en håndballspiller, tenk å måtte sitte inne i illeluktende haller mange helger i året. Pluss at man da må konversere, sikkert høflig, med andre håndballmammaer. |
|
|
|
|
|
#236 |
|
|
|
|
|