|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Snikende tiger
|
Sv: "Vi som IKKE tok vaksinen mot svineinfluensa, og lever ennå!" (Facebook)
|
|
|
#42 |
|
Prettiest mess ever seen
|
I motsetning til oss andre, du vet. Vi bevisstløse.
|
|
|
#43 |
|
Snikende tiger
|
Sv: "Vi som IKKE tok vaksinen mot svineinfluensa, og lever ennå!" (Facebook)Ja, som Kråka mener - vi er bare en stor saueflokk som ikke klarer å ta egne valg.
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Den slo til, de fleste som ikke vaksinerte seg fikk den. Og overlevde med nød og neppe noen dager med snørr og sår hals
|
|
|
#45 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: "Vi som IKKE tok vaksinen mot svineinfluensa, og lever ennå!" (Facebook)Kjempeflott innlegg, Scarlett!
|
|
|
#46 |
|
Stiv
|
Sv: "Vi som IKKE tok vaksinen mot svineinfluensa, og lever ennå!" (Facebook)Jeg er hellig overbevist om at årsakene til at svineinfluensaen ikke rammet oss så hardt som worst case-scenarioene (ja, for det var det det var, ikke mest sannsynlig-scenarioene) slo til, er nettopp all omtalen som har vært i media. Mange fikk kunnskap nok til å vaksinere seg, håndhygienen ble kraftig forbedret, man sluttet å hoste og nyse på sidemannen. Dette har jo også gitt seg utslag i lavere tall for den ordinære sesonginfluensaen.
|
|
|
|
#47 |
|
Off the map.
|
Sv: "Vi som IKKE tok vaksinen mot svineinfluensa, og lever ennå!" (Facebook)Tåpelige grupper.
|
|
|
#48 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Vi som IKKE tok vaksinen mot svineinfluensa, og lever ennå!" (Facebook)Jeg reagerte også på at flere av mine venner ble med i denne gruppa.
|
|
|
#49 |
|
Absolut ateist
|
Sv: "Vi som IKKE tok vaksinen mot svineinfluensa, og lever ennå!" (Facebook)Klart det var hysteri. Klart det var overreaksjoner, i begge leire. Klart begge disse facebookgruppene er tull. Er det virkelig noen som ikke syns det?
|
|
|
#50 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: "Vi som IKKE tok vaksinen mot svineinfluensa, og lever ennå!" (Facebook)mkj, med den dødeligheten og smittefaren SI hadde, var det nok med en vaksinasjongrad på litt over 50 %, det er derfor trykket fra FHI avtok da dette nivået var nådd. Det er helt greit at man droppet det når det gikk over, og at man ikke presset seg frem i køen, så fremt man tok sine forholdsregler og unngikk å eksponere andre i størst mulig grad.
|
|
|
#51 |
|
Epikur
|
Sv: "Vi som IKKE tok vaksinen mot svineinfluensa, og lever ennå!" (Facebook)Beundrende applaus til Scarlett for nydelig innlegg!
|
|
|
#52 |
|
Epikur
|
Ja, ikke sant?
|
|
|
#54 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sist redigert av ItsOnlyMe : 11-02-10 kl 12:10. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Absolut ateist
|
Sv: "Vi som IKKE tok vaksinen mot svineinfluensa, og lever ennå!" (Facebook)Nå ja, et nek er et nek uavhengig av hva nicket mitt er.
|
|
|
#56 |
|
Sugaraddict!
|
Sv: "Vi som IKKE tok vaksinen mot svineinfluensa, og lever ennå!" (Facebook)Det er så mye tragiske,harrye,idiotiske grupper på FB. Jeg blir nesten litt flau av de samme vennenne som konstant melder seg inn i sånne grupper, som den vaksine gruppa, den iset linket til, og andre smårasistiske å hetsende grupper med en "humor" twist.
Terroristen 25.03.09 ![]() Sist redigert av Hilda : 11-02-10 kl 12:26. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Vi som IKKE tok vaksinen mot svineinfluensa, og lever ennå!" (Facebook)Er einig med rine. Stiller meg totalt likegyldig til sånne grupper.
|
|
|
#58 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: "Vi som IKKE tok vaksinen mot svineinfluensa, og lever ennå!" (Facebook)Teit gruppe, men jeg kjente at jeg ble enda mer provosert av en venns hverdagsrasisme-statusoppdatering.
|
|
|
#59 |
|
Glamorøs
|
Sv: "Vi som IKKE tok vaksinen mot svineinfluensa, og lever ennå!" (Facebook)Sjarmerende dame som har laget den du. Hennes politiske status er: Utenforstående så lenge sosialen gir meg penger.
|
|
|
#60 |
|
|
Det er et faktum at SI ble mindre utbredt, ja. Kun fordi så mange faktisk lot seg vaksinere og flere var mye flinkere med hygienen.
|
![]() |
|
|