Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Vi som IKKE tok vaksinen mot svineinfluensa, og lever ennå!" (Facebook)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-10, 14:57   #81
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vi som IKKE tok vaksinen mot svineinfluensa, og lever ennå!" (Facebook)

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Men altså: det var vel ikke dette denne tråden skulle dreie seg om i følge HI, så men det dere vil, så mener jeg det jeg vil

Hva? Har tråden sklidd ut? Shit!

Hvor er egentlig Agenten (selveste utsklidningseksperten)?

Gammel 11-02-10, 14:58   #82
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Tvert imot. Det ER lov å oute prikker. Det var ikke prikken som ble outet, men kommentaren tilbake. Den var jo på nivå med en fireåring.

ja, og det var jo akkurat det jeg tenkte om DIN!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 14:58   #83
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenkte? Kan du tenke egne tanker altså? Jøss.

Gammel 11-02-10, 15:00   #84
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Takk Dragen. Meldte meg inn i den jeg....

Jeg måtte faktisk melde meg inn jeg også Selv om det er litt morro teit.

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 15:01   #85
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tenkte? Kan du tenke egne tanker altså? Jøss.

ja,ja bare fortsett med ditt du, hyggelig av deg det!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 15:12   #86
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

ja fordi jeg gav deg entilbake..... og i følge enkelte er det ikkel lov nemlig sladdre over prikker. Trodde du viste det? ergo man "prikkesutrer", det er dagens nyeste og schmarteste lærdom...

Som regel er det dumt å ikke få med seg elementær kunnskap før man tillegner seg det nyeste og smarteste.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 15:18   #87
Silver
Aktiv

Medlem siden: Feb 2010
Silver har et hav av muligheter foran seg
Standard

Oj oj oj.............. må si tråden min har glitt ut her!!! Kan ikke huske at jeg sa noe om at det var greit i mitt H.innlegg????

Så vennligst slutt med dette vrøvlet! er det nødvendig?

Silver er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 15:18   #88
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 11-02-10, 15:29   #89
Silver
Aktiv

Standard

Nå det er sagt. Det er komt mange gode innlegg altså, og endel mindre gode, som jeg ikke klarer å ta seriøst

Og Veravera: jeg gir deg iallefall min støtte!

(som helt ny her inne står jeg vel i fare for å få dongevis med pepper nå da )

Gammel 11-02-10, 15:34   #90
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

http://www.foreldreportalen.no/forum...skrevne+regler

Gammel 11-02-10, 15:35   #91
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Metallica, her.

Oj oj oj.............. må si tråden min har glitt ut her!!! Kan ikke huske at jeg sa noe om at det var greit i mitt H.innlegg????

Så vennligst slutt med dette vrøvlet! er det nødvendig?

Her ramler nekene inn, ser jeg.

Gammel 11-02-10, 15:49   #92
Silver
Aktiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

http://www.foreldreportalen.no/forum...skrevne+regler

Takk. så det er slik at alle følger disse reglene? til og med dem som har vert her leeenge, eller har dem vert her for lenge til å bry seg lenger?

Gammel 11-02-10, 15:51   #93
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk. så det er slik at alle følger disse reglene? til og med dem som har vert her leeenge, eller har dem vert her for lenge til å bry seg lenger?

De fleste følger grammatikkreglene, hvertfall. Stor forbokstav.

Gammel 11-02-10, 15:53   #94
Silver
Aktiv

Standard

Og det forbauser meg virkelig hvordan enkelte tar seg til rette på et forum som dette, og kommenterer ufint i hytt og gæver!

Hva med en litt mer voksen innstilling og modent vokabular? Vi er vel ikke fjortiser her inne lenger?

Gammel 11-02-10, 15:55   #95
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Velkommen til FP.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 15:55   #96
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

De fleste følger vel de uskrevne reglene hele tiden, hvertfall de som gjelder punktum, store bokstaver, prikketigging, outing av prikker, fjasing osv. Noen liker fotball, andre ikke.
Men at noen fjaser i tråden din, bør du bare tåle, dersom tråden ikke er i sorg- og kriseunderforumet.

Anbefaler deg å lese den tråden jeg linket til, den gir deg mye informasjon, ikke bare om forumet i seg selv, men mange av medlemmene.

Gammel 11-02-10, 15:56   #97
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Det lønner seg å lære seg litt om forumet man entrer.

Gammel 11-02-10, 15:57   #98
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Her ramler nekene inn, ser jeg.

Og noen forsvinner aldri.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 15:59   #99
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Hva med en litt mer voksen innstilling og modent vokabular? Vi er vel ikke fjortiser her inne lenger?

Man kan lure noen ganger, ja. De fleste klarer å diskutere saklig, altså. Prøv å overse de som ikke gjør det (ikke svar hvis det himles av noe som går på person, f.eks.). Men det er lett å bli revet med.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 15:59   #100
Silver
Aktiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

De fleste følger vel de uskrevne reglene hele tiden, hvertfall de som gjelder punktum, store bokstaver, prikketigging, outing av prikker, fjasing osv. Noen liker fotball, andre ikke.
Men at noen fjaser i tråden din, bør du bare tåle, dersom tråden ikke er i sorg- og kriseunderforumet.

Anbefaler deg å lese den tråden jeg linket til, den gir deg mye informasjon, ikke bare om forumet i seg selv, men mange av medlemmene.

det er bare å fjase i vei! Ikke det jeg reagerte på!
Her har jeg vert på jobb hele dagen, svipper innom nettet en tur, og hva ser jeg: tråden min er jo helt utvatnet, og til og med blitt en tråd der enkelte kommer med nærmest "skitkasting" og "personangrep"! Om det også er i følge forumreglene, så ja........ ikke vet jeg! stusser litt her altså!

og takk for min første røde prikk Sitron!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:44.