Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ønsker anbefaling på koselig spisested i Trondheim

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-10, 10:20   #1
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønsker anbefaling på koselig spisested i Trondheim

Frati er aldri feil.

Gammel 13-02-10, 10:21   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Frati er aldri feil.

Jeg synes maten på Frati er kjedelig og bare middels god på sitt beste, så jeg er ikke helt enig i dette, må jeg innrømme.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 10:25   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg synes maten på Frati er kjedelig og bare middels god på sitt beste, så jeg er ikke helt enig i dette, må jeg innrømme.

Jeg synes også Frati er litt platt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 19:43   #4
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Jeg synes også Frati er litt platt.

Jeg sier meg enig i dette gitt. Og rufsete er det nå iallfall ikke... Hverken eller vil jeg si. Det var veldig poppis der i 1994 riktignok, men da jeg var innom i 2007 konstaterte jeg at de ikke akkurat hadde forandret stil.

Ellers var det mye tips om steder jeg aldri har hørt om her, og jeg kjenner at jeg burde vært i Trondheim igjen . (Hvorfor klarer jeg ikke lese en eneste tråd av denne typen uten å tenke at jeg ikke burde flyttet?).

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 19:57   #5
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville dratt på Frida, jeg også. Jeg har enda ikke vært der, men har hørt veldig mye fint om stedet Grønn Pepper styrer jeg unna big-time. Der er det, i forhold til det du får, dyrt og dårlig og servisen er elendig. Du lager bedre mexicansk med poseløsninger fra Santa Maria hjemme.

Ellers kan jeg anbefale "Par-a-dice". Det er amerikansk diner-ish med gode burgere og deilig milkshake Rufsete vil jeg absolutt si at det er. Ligger i prinsenkrysset i det som tidligere ble kalt Arbeiderforeningen.

Jeg aner ikke om det er rufsete eller dyrt, men Bryggen Asian Cooking er visstnok veldig bra. I følge en venninne av meg Trondheims beste Sushi, blandt annet. Det ligger på Baklandet over "Nabon" i det som tidligere var superrestauranten "Bryggens" lokaler.

Gammel 13-02-10, 20:47   #6
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg aner ikke om det er rufsete eller dyrt, men Bryggen Asian Cooking er visstnok veldig bra. I følge en venninne av meg Trondheims beste Sushi, blandt annet. Det ligger på Baklandet over "Nabon" i det som tidligere var superrestauranten "Bryggens" lokaler.

Ikke spesielt rufsete eller dyrt. Og ja veldig god sushi (og asiatiske retter).

Gammel 13-02-10, 20:50   #7
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg vet ikke helt HVOR Frida ligger men vi gikk fra vårt hotel attmed sjokoladebutikken,ned gata for bi Grand Olav?!? og bort gata og ned i en kjeller

Verdens beste mexikanse maten man får i Norge.
Både milde retter,sterke,dyre og billige.
Vi var der 3 ganger i løpe av en helg (fredag-sønadag)

Gammel 13-02-10, 21:54   #8
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg ville dratt på Frida, jeg også. Jeg har enda ikke vært der, men har hørt veldig mye fint om stedet Grønn Pepper styrer jeg unna big-time. Der er det, i forhold til det du får, dyrt og dårlig og servisen er elendig. Du lager bedre mexicansk med poseløsninger fra Santa Maria hjemme.

Ellers kan jeg anbefale "Par-a-dice". Det er amerikansk diner-ish med gode burgere og deilig milkshake Rufsete vil jeg absolutt si at det er. Ligger i prinsenkrysset i det som tidligere ble kalt Arbeiderforeningen.

Mulig du har rett i forhold til det meste av menyen på Grønn Pepper. Jeg har bare spist Carne Asada, og den har jeg ikke funnet andre plasser og får ikke til å lage den selv.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 22:29   #9
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Mulig du har rett i forhold til det meste av menyen på Grønn Pepper. Jeg har bare spist Carne Asada, og den har jeg ikke funnet andre plasser og får ikke til å lage den selv.

Jeg har vært en del på Grønn Pepper og for en del år siden var de faktisk ganske gode, men de siste årene synes jeg det er blitt elendig.
Maten har ferdigmatpreg og er veldig tam, i mine øyen. Nå skal det sies at jeg er litt bastant da, og når jeg har bestemt meg, så har jeg bestemt meg.

Spikeren i kista kom ved ett besøk med jobben til Rochermannen.

Vi var ett stort selskap og hadde bestillt bord og retter fra menyen på forhånd, slik at de skulle få muligheten til å forberede seg. Vi fikk servert lunkne SantaMaria Fajitas og noe kjøttgreier som smakte som vanlig Taco-på det beste.
Servitørene var uproffe, kunne ikke svare på enkle spørsmål. Det var bestillt is til dessert, det tok en evighet og når den kom frem hadde den smeltet- suppe style. De hadde det utrolig travelt med å få oss ut, og kom med påfyll på kaffe før vi hadde rukket å starte på den første koppen og dett var dett.
Til alt overmål startet de å vaske ned kjøkkenet for kvelden (selv om vi ikke var der spes. sent) midt under middagen så vi satt der og "koste oss" med maten i grønnsåpe og salmiakk-lukt.
Dette var etter flere uheldige besøk der, så jeg vil som sagt ikke anbefale det stedet.

Gammel 13-02-10, 22:54   #10
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://www.foreldreportalen.no/forum....php?p=2103207

Gammel 13-02-10, 10:28   #11
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg synes maten er helt OK, men det er vel kanskje litt nostalgi inn i bildet også, har 'vanket' på Frati i alle mine ungdomsår. Helt fra de spede tenårene var det alltid der vi gikk.

Gammel 13-02-10, 10:48   #12
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg synes maten er helt OK, men det er vel kanskje litt nostalgi inn i bildet også, har 'vanket' på Frati i alle mine ungdomsår. Helt fra de spede tenårene var det alltid der vi gikk.

Jeg synes ikke "helt OK" er et kvalitetsstempel på en restaurant, så det er vel der det skiller seg, tenker jeg. Jeg synes nemlig også maten på Frati er "helt OK", og det er grunnen til at jeg aldri går dit på eget initiativ.

Gammel 13-02-10, 13:29   #13
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Skal du spise på dagtid, så syntes jeg at Bella Billdog hadde nydelig kyllingsuppe og farlig gode skillingsboller. Testet det ut da jeg var med mannen på kurs i januar.

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 13:29   #14
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Skal du spise på dagtid, så syntes jeg at Bella Billdog hadde nydelig kyllingsuppe og farlig gode skillingsboller. Testet det ut da jeg var med mannen på kurs i januar.

Hvor ligger det?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 13:59   #15
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hvor ligger det?

http://www.bellabulldog.no/kontakt.html

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:31.