Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ønsker anbefaling på koselig spisested i Trondheim

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-10, 23:10   #1
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ønsker anbefaling på koselig spisested i Trondheim

Jeg har nemlig ikke peiling... Det må være et koselig, gjerne litt rufsete sted med god mat, helst i sentrum. Anbefalinger?

Gammel 12-02-10, 23:12   #2
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønsker anbefaling på koselig spisested i Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Jeg har nemlig ikke peiling... Det må være et koselig, gjerne litt rufsete sted med god mat, helst i sentrum. Anbefalinger?

Ikke rufsete, men Credo er definitivt best.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 23:14   #3
Siri
seru

Siri sin avatar

Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Ikke rufsete, men Credo er definitivt best.

For stivt.

Gammel 12-02-10, 23:16   #4
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Frati

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 23:24   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prisklasse da?
Jeg har ikke vært der selv, men FRIDA er ekte meksikans restaurant i kjellern der akkens var i hine hårde dager. (krysset søndre/fjordgata)

Ai Suma har god mat - ikke akkurat rufsete, men dog...Der Dickens var før

Der visevertshuset var før er det nå tapasrestaurant som og har fått masse skryt.

Emilies har helt sykt god mat - men der er det stivt - iallefall for lommeboka
Graffi er godt det også. Litt sånn "hipt og kult"-diner og i hodet mitt samme klientell som "vivaldi" (kanskje bare fordi de ligger vegg i vegg) - graffi i Thomas Angells gt - i 1.etg til hotellet som er der. (husker ikke hva det het det som var der før)

Gammel 12-02-10, 23:33   #6
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Der visevertshuset var før er det nå tapasrestaurant som og har fått masse skryt.

Bakgården heter den. God tapas og trivelig stemning inne.

Kos er veldig koselig, og har god mat. Men kanskje ikke så rufsete?

Gammel 12-02-10, 23:38   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Bakgården heter den. God tapas og trivelig stemning inne.

Kos er veldig koselig, og har god mat. Men kanskje ikke så rufsete?

Jeg var svært skeptisk til Kos i og med at det ligger der BarSofa lå der før - men drinkene er gode iallefall.

Gammel 13-02-10, 01:47   #8
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Hvis du er villig til å krysse Innherredsveien, og plassen fortsatt eksisterer, kan jeg på det varmeste anbefale Tres i Kirkegata på Møllenberg. Liten, rustikk, portugisisk plass med kjempegod mat, rene toaletter og trivelig stemning.

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 01:51   #9
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har anbefalt en del steder her.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 01:52   #10
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trondheim Mikrobryggeri er litt rufsete, men hyggelig, har god mat og ligger omtrent så midt i sentroum som man kommer.

Og Credo Bar tilfredsstiller også de samme kriteriene.

Gammel 13-02-10, 09:30   #11
Siri
seru

Siri sin avatar

Standard

Oj, nå ble jeg sulten kjenner jeg! Mange spennende tips her, må høre litt med makkeren før jeg bestemmer meg.

Gammel 13-02-10, 10:12   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville dratt på Graffi!
Det er et litt rufsete sted, med god mat, god drikke og god stemning

http://graffigrill.no/

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 10:18   #13
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Frati er koselig synes jeg. Ikke nødvendigvis den alle beste maten, men ikke dårlig heller. Det koselige med Frati er at det alltid er fullt (jeg liker å sitte i resturanter med masse liv) og at det er peis.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 10:20   #14
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Frati er aldri feil.

Gammel 13-02-10, 10:21   #15
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Frati er aldri feil.

Jeg synes maten på Frati er kjedelig og bare middels god på sitt beste, så jeg er ikke helt enig i dette, må jeg innrømme.

Gammel 13-02-10, 10:23   #16
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Hvis du liker sushi, så er Kyoto Sushi, Vin & Cocktailbar også et godt alternativ.

Gammel 13-02-10, 10:25   #17
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg synes maten på Frati er kjedelig og bare middels god på sitt beste, så jeg er ikke helt enig i dette, må jeg innrømme.

Jeg synes også Frati er litt platt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 10:28   #18
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg synes maten er helt OK, men det er vel kanskje litt nostalgi inn i bildet også, har 'vanket' på Frati i alle mine ungdomsår. Helt fra de spede tenårene var det alltid der vi gikk.

Gammel 13-02-10, 10:48   #19
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg synes maten er helt OK, men det er vel kanskje litt nostalgi inn i bildet også, har 'vanket' på Frati i alle mine ungdomsår. Helt fra de spede tenårene var det alltid der vi gikk.

Jeg synes ikke "helt OK" er et kvalitetsstempel på en restaurant, så det er vel der det skiller seg, tenker jeg. Jeg synes nemlig også maten på Frati er "helt OK", og det er grunnen til at jeg aldri går dit på eget initiativ.

Gammel 13-02-10, 13:29   #20
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Skal du spise på dagtid, så syntes jeg at Bella Billdog hadde nydelig kyllingsuppe og farlig gode skillingsboller. Testet det ut da jeg var med mannen på kurs i januar.

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:57.