|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Stavanger
![]() |
Sv: Tips om god mascaraJeg sier bare: IKKE kjøp den Pulse perfection fra Maybelline (vibrating mascara). Jeg skjønte ikke hva man mente med mascara som drysset, før jeg ble presentert for dette lille "drysseriet" her. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Passiv
|
Sv: Tips om god mascaraJeg likte slett ikke YSL sin (etter at min elskede HR forsvant for meg) og er fortsatt på leting etter en god erstatter. |
|
|
|
#25 |
|
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Tips om god mascaraJeg bruker Diorshow, og er fornøyd.
|
|
|
#28 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Tips om god mascaraJeg har da bestilt "en mascara fra Helena Rubenstein". Så får vi se hva han kommer hjem med.
|
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips om god mascaraYsL Effect Faux Cils eller noe sånt. Den har jeg brukt i mange år, med div forsøk på å bytte til andre merker, men kommer alltid tilbake til denne! |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Textrovert
|
Sv: Tips om god mascaraJeg synes faktisk at den vannfaste fra Max Factor er den beste. Jeg har aldri vært fornøyd med de dyrere merkene jeg har brukt.
|
|
|
#33 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Tips om god mascaraMen nå ble dette en helt irrelevant problemstilling siden mannen min ikke fant noen mascara på Rygge Flyplass. Så da kjøper jeg heller et billig merke på Vita.
|
|
|
|
#34 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Tips om god mascaraMax Factor er jeg også fornøyd med. både den der 2000 calorie og den for lange vipper (sistnevnte har forøvrig gjort det godt i tester også - men jeg har for pislete vipper til de)
|
|
|
#35 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips om god mascara
|
|
|
#36 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Tips om god mascaraYSL
|
|
|
#37 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips om god mascaraJeg anbefaler å kjøpe mascara på strawberrynet, der koster de fleste mascaraer godt under 200 kr, og man får dem tilsendt rett i postkassen - i løpet av ca en ukes tid.
|
|
|
#38 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Tips om god mascara
Denne bruker jeg også, og er veldig fornøyd med den. |
|
|