|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Reimatec versus Reima Kiddo. Visste du dette?Ja nå har jeg endelig fått lagt ut annonse på markedsplassen her. Dressen i str 122 er muligens solgt allerede ellers er du velkommen bort for prøve vet du |
|
|
|
|
|
#22 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reimatec versus Reima Kiddo. Visste du dette?Har du koden på jakken og buksen? Så jeg kan se på Reima sine sider? Finner ikke jakken der nå men materialet må det vel gå ann å finne der.
|
|
|
#23 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Reimatec versus Reima Kiddo. Visste du dette?Jeg har ikke koden desverre. Men jeg ser de har buksen der og der står det følgende: http://www.reima.fi/no/kolleksjon/kharg/ |
|
|
|
|
|
#24 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reimatec versus Reima Kiddo. Visste du dette?Er ikke den en type overtrekksbukse da? Er vel vårkolleksjonen som ligger ute på sidene nå? Finner ihvertfall ikke noe vintertøy der.
|
|
|
#25 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Reimatec versus Reima Kiddo. Visste du dette?Ja det er det kanskje, ja..? Nei da kan jeg ikke hjelpe deg, nei |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reimatec versus Reima Kiddo. Visste du dette?Kiddo har vel ikke sømmer som er tapet. |
|
|
|
![]() |
|
|