|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
![]() Foreldre om sikkerhet og fysisk utfordring i barnehagenUndersøkelsen er avsluttet. Sist redigert av StianH : 25-02-10 kl 16:53. Årsak: Undersøkelsen er avsluttet |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Foreldre om sikkerhet og fysisk utfordring i barnehagenJeg synes noen av spørsmålene var veldig enten/eller, de ble litt kategoriske og kanskje litt ledende? Det hadde vært fint med en mulighet for å gradere hele veien, slik de innledende spørsmålene hadde.
![]() |
#3 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Foreldre om sikkerhet og fysisk utfordring i barnehagenIkke helt gode alternativer på alle spørsmålene der, men jeg svarte nå iallfall...
![]() |
#5 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Foreldre om sikkerhet og fysisk utfordring i barnehagenJeg har svart.
![]() |
#6 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Foreldre om sikkerhet og fysisk utfordring i barnehagenJeg likte ikke disse spørsmålene:
Jeg mener de bør få ake under tilsyn og med begrenset utstyr og fart. Men jeg kan ikke velge det andre alternativet, for det kan jo være farlig hvis man slipper ungene fullstendig løs i en islagt bakke.
Jeg er enig i at det ikke skal være lov å klatre på gjerdet, men det har ikke noe med evt. skader å gjøre, det er fordi ungene ikke skal havne på feil side av gjerdet og begynne å vandre alene utenfor barnehagen.
![]() |
#7 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Foreldre om sikkerhet og fysisk utfordring i barnehagenSvart.
![]() |
#8 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Foreldre om sikkerhet og fysisk utfordring i barnehagenSærlig spm 5 og utover synes jeg var vanskelige å svare på pga veldig svart/hvit.
![]() |
#9 |
Epikur
|
![]() Sv: Foreldre om sikkerhet og fysisk utfordring i barnehagenJeg synes utsagnsparene var ganske håpløse.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Foreldre om sikkerhet og fysisk utfordring i barnehagenMin tass får ikke klatre på gjærde -punktum. Har ingenting med fare å gjøre, men at gjerder ikke er klatrestativer.
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Foreldre om sikkerhet og fysisk utfordring i barnehagenJeg kan desverre ikke svare på undersøkelsen, på grunn av de ledende svaralternativene. Mange av stedene er ingen av dem korrekte, og det er rett og slett umulig å sette dem opp mot hverandre. Jeg syns det er rart at så mange av dere velger å bruke spørreundersøkelser i oppgavene deres når dere helt tydelig ikke har noe særlig kompetanse til det.
![]() |
#12 |
Pauset
|
![]() Sv: Foreldre om sikkerhet og fysisk utfordring i barnehagen
Enig, jeg svarte på en del, så avbrøt jeg. Følte ikke dette ble nyansert nok til at det ble representativt for mine meninger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Foreldre om sikkerhet og fysisk utfordring i barnehagenLærte du ikke i metoden at man må helst få andre til å sjekke spørreundersøkelsen FØR man legger den ut, slik at man får synspunkter på om spørsmålene er adekvate eller ikke?
![]() |
#14 |
Epikur
|
![]() Sv: Foreldre om sikkerhet og fysisk utfordring i barnehagenStian: Kanskje du skulle snakke med veilederne dine og få dem til å hjelpe deg å lage en mer presis spørreundersøkelse? Jeg vil GJERNE svare på spørsmål rundt sikkerhet og fysisk utfordring i barnehagen, barnehagens fysiske miljø og opplegg og tilrettelegging rundt frilek, osv, men det er umulig for meg å kunne svare skikkelig når spørsmålene er umulige motsetninger som ikke egentlig er motsetninger i det virkelige liv.
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Foreldre om sikkerhet og fysisk utfordring i barnehagen
![]() |
#16 |
Live and let live
|
![]() Sv: Foreldre om sikkerhet og fysisk utfordring i barnehagenJeg er enig med de andre. Du vil ikke få et riktig bilde av foreldres meninger om utfordringer og sikkerhet ved barnehagens uteområde så lenge spørsmålene er utformet slik.
![]() |
#17 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Foreldre om sikkerhet og fysisk utfordring i barnehagenJeg begynte å svare, men det er litt for svart/hvitt altså...
![]() |
#18 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Foreldre om sikkerhet og fysisk utfordring i barnehagenJeg har svart, det gikk greit med de alternativene som var. :stor tilhenger av fysiske utfordringer:
![]() |
#19 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Foreldre om sikkerhet og fysisk utfordring i barnehagenLykken, jeg er også det - men selv om jeg synes at klatring i trær er suverent, så er det jo en sikkerhetsrisiko.
![]() |
#20 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
![]() Sv: Foreldre om sikkerhet og fysisk utfordring i barnehagenHei til alle sammen, og takk for all tilbakemelding. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|