Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Stadig økende antall aborter av fostre med Downs syndrom

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-10, 21:20   #10
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stadig økende antall aborter av fostre med Downs syndrom

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg velger å tro at de som får godkjent senabort gjennom nemnd alle sammen har veldig gode grunner til det. Et sånt valg er uansett noe av det tøffeste man kan ta, tror jeg.

Jeg velger også å tro det. Og senabort bare på grunn av moren? Altså, seriøst, noen uker til, og de kunne ha adoptert bort barnet. Jeg nekter å tro at noen nemnd går med på senabort av et helt friskt foster så sent som opp til uke 22. Ikke i Norge :velger å være blond og godtroende:.

Kjønnstrisomi gir vel ikke nødvendigvis levedyktige barn? Mener å ha lest at det kan føre til sterkt psykisk utviklingshemming og tidlig død?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:11.