Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Verktøykasse" til ei singel dame på 40 år

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-10, 15:05   #21
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Verktøykasse" til ei singel dame på 40 år

Altså: å lage en presang som annonseres som å "passe for noen som har blitt 40 år og er singel" synes jeg er direkte stygt gjort.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 15:08   #22
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 638
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde jeg vært singel, barnløs og førti hadde jeg ikke likt at noen skulle ha det moro på min bekostning i forhold til at mitt liv var mer "lattervekkende" og unormalt enn dem som var gift, med tre barn.

Gi en ordentlig gave du, som hun setter pris på og har bruk for.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 15:09   #23
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1273
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stiletthæler, leppestift og champagne. Hun har jo faktisk muligheten til å bruke det. ( )

(jaddajaddajegvetjegvet.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 15:18   #24
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Eller hva med en pall med ved?

Det var ikke så dumt!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 15:32   #25
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Alderen tenker jeg ikke på, men jeg har min første vinter som singel, og det jeg har hatt behov for er ved, god øks, snømåke, spade, drill, vater. Swix store koffert med skismøring.

Siden det er et rundt tall er det jo hyggelig å gi en skikkelig gave. Personlig ville jeg ledd godt hvis jeg fikk en gave som skulle forberede meg på å bli gammel, jeg står jo på startstreken til et nytt, herlig liv og føler meg absolutt ikke gammel.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 15:45   #26
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hadde jeg vært singel, barnløs og førti hadde jeg ikke likt at noen skulle ha det moro på min bekostning i forhold til at mitt liv var mer "lattervekkende" og unormalt enn dem som var gift, med tre barn.

.

Enig. Jeg syns aCs forslag om Champagne og slikt er bedre.

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 16:10   #27
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville satt pris på en kurv med litt forskjellig dill; sånn som hårkur og en litt dyrere shampoo fra frisør, ansiktsmasker, gjerne engangs, et sånt gavesett med lipglosser fra Clearins, en vinflaske, et blad - Tara er for de over 40 og et fint blad! Evt. en pocketbok, Bodylotion fra Clarins... en pose med forskjellig smågodt, lakris eller hva hun nå liker best..... Oreokakestykke fra Deli de Luca, osv...

Gammel 27-02-10, 16:11   #28
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Champagneversjonen var best til naa. Alle de hintgavene kan veldig lett bli feil.

Verktöykasse med ordentlig verktöy fikk jeg da jeg flyttet for förste gang, og det var en fantastisk bra gave, men jeg vil tro at en paa 40 har en del saant etterhvert. Drill er ogsaa supert aa ha naar man skal skru sammen IKEA-greier, men igjen tror jeg at en 40 aaring har möbler allerede slik at dette ikke blir saa aktuelt.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 16:15   #29
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Tara er for de over 40 og et fint blad!

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Verktöykasse med ordentlig verktöy fikk jeg da jeg flyttet for förste gang, og det var en fantastisk bra gave, men jeg vil tro at en paa 40 har en del saant etterhvert. Drill er ogsaa supert aa ha naar man skal skru sammen IKEA-greier, men igjen tror jeg at en 40 aaring har möbler allerede slik at dette ikke blir saa aktuelt.

Spørs hvor nyskilt hun er - jeg hadde masse verktøy i min forrige singelperiode, men det meste "ble brukt opp" mens jeg var samboer og vi pusset opp og pusset opp, så jeg trengte mye nytt nå. Og jeg kjøper (ikea-)møbler fremdeles, selv om jeg nå er nærmere femti enn førti, for å si det sånn.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 16:27   #30
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Gammel 27-02-10, 16:30   #31
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Hva med å spørre henne hva hun ønsker seg?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 16:31   #32
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1273
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Hva med å spørre henne hva hun ønsker seg?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 16:31   #33
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde jeg fått Tara i gave hadde jeg blitt dødelig fornærmet.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 00:50   #34
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Her er det jo mye artig: http://www.nyttig.no/butikk.cfm?path=10

Her er det ordentlig damevertøysett

Ellers ville jeg nok mye heller satt pris på ett gavekort enn ting som nevnt over.

Gammel 28-02-10, 01:01   #35
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Her er det jo mye artig: http://www.nyttig.no/butikk.cfm?path=10

Her er det ordentlig damevertøysett

Jaiks!

Det ser ut som noe skikkelig ræl. Kvaliteten på verktøyet spiller faktisk en stor rolle. Takk meg til verktøy som virker. (Og som jeg vil være bekjent av å ha i kjelleren.)

Gammel 28-02-10, 01:16   #36
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg ville satt pris på en kurv med litt forskjellig dill; sånn som hårkur og en litt dyrere shampoo fra frisør, ansiktsmasker, gjerne engangs, et sånt gavesett med lipglosser fra Clearins, en vinflaske, et blad - Tara er for de over 40 og et fint blad! Evt. en pocketbok, Bodylotion fra Clarins... en pose med forskjellig smågodt, lakris eller hva hun nå liker best..... Oreokakestykke fra Deli de Luca, osv...

Da hadde jeg blitt SUR!

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 01:25   #37
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg syns egentlig at en kurv med litt pleie kunne være lurt. En venninne av meg fikk børste til å vaske seg på ryggen med da hun fylte 30 år, og diverse annet. Det var fra erfarne single venninner. Litt forskjell på det egentlig.

Kurv med pleiemidler høres lurt ut. Takk for mange gode råd. Bare fortsett med det...

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 01:36   #38
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Seiøst: hvor mange 40-åringer i parforhold blir vasket på ryggen sånn til daglig av partneren sin, egentlig? Jeg har hatt samboer/mann i snart 20 år nå, men klarer da stort sett å besørge den daglige rengjøringen på egen hånd like fullt. :noe jeg har gått glipp av?:

Gammel 28-02-10, 03:07   #39
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Seiøst: hvor mange 40-åringer i parforhold blir vasket på ryggen sånn til daglig av partneren sin, egentlig? Jeg har hatt samboer/mann i snart 20 år nå, men klarer da stort sett å besørge den daglige rengjøringen på egen hånd like fullt. :noe jeg har gått glipp av?:

Amen! Jeg har til dags dato ikke blitt vaskt på ryggen av samboeren min med mindre vi va i dusjen/badet sammen og han gjorde det som del a forspill ...

Gammel 28-02-10, 07:22   #40
Slettet bruker
Passiv

Standard

Enig med resten. Skikkelig verktøy. Drill, et lite skrallesett, anmantlingstang og torxtrekkere. (Det er verdens beste triks på å imponere en mann å eie torxtrekkere.)

Svar med sitat
Svar

Emneord
40 år, bursdag, tara, verktøykasse

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:41.