Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Strikketreff nr 2 i 2010 (Oslo & omegn)

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-10, 19:04   #61
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strikketreff nr 2 i 2010 (Oslo & omegn)

Ja, jeg har ennå ikke fått vært på ett eneste strikketreff.
Ikke viljen det står på.
Neste gang hos Acsa da eller?
Det er nærme og selv om kroppen suger så er det ikke lange veien hjem.

Gammel 28-02-10, 20:29   #62
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Ser at det kan bli trangt hos meg i morgen, men noen får sitte på spisestuestoler.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 20:53   #63
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ser ut til at jeg må melde avbud. For å gjøre en lang historie kort: det er begravelse i familien denne uka, storinnrykk av langtveisfarende søsken og slikt. Mamma har i den anledning valgt å prioritere og planlegge kveldene for meg hele uka og forhåndslagte planer var uinteressante visstnok ( ), og slik ståa er ville det vært kjipt å tatt den diskusjonen - akkurat nå.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 20:54   #64
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Kondolerer, m^2.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 20:59   #65
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 21:03   #66
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Tenker på deg M^2

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 21:12   #67
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kondolerer M^2. Jeg hadde gledet meg til å se deg igjen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 22:24   #68
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg strikker ikke, men driver å hekler meg kjole fortsatt.
Fingrene mine krangler litt med meg om det blir for mye hekling. (og strikking for den del)
Jeg hekler i vanlig bomullsgarn fra Solberg, Fiol heter det.

Gammel 01-03-10, 12:55   #69
Lizzie

Lizzie sin avatar

Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hjelp!
Jeg har visst dobbeltbooket meg, eller rettere sagt trippelbooket meg, og kan dessverre ikke komme i dag allikevel.

Jeg tror jeg må innse at jeg er nødt til å begynne å bruke kalender for å klare å holde oversikten

Men neste gang, da...

Gammel 01-03-10, 13:19   #70
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kommer heller ikke desverre.

Gammel 01-03-10, 13:20   #71
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kommer rett fra legen nå, og skal krabbe opp i senga mi med ørebetennelse og bronkitt, så da kommer ikke jeg heller dessverre.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 13:40   #72
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommer fremdeles!

Gammel 01-03-10, 14:54   #73
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Finnes det forresten et sted mellom Grønland og Oslo S jeg kan kjøpe garn?

Gammel 01-03-10, 14:55   #74
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Finnes det forresten et sted mellom Grønland og Oslo S jeg kan kjøpe garn?

Strikkedilla på Oslo City. De er ikke de aller venligste, men du får både garn og heklenål.

Gammel 01-03-10, 14:55   #75
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

På Oslo City er det garnbutikk.

Gammel 01-03-10, 14:59   #76
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Takk! Hvor på Oslo City er dette? Jeg har aldri sett noen garnbutikk der.

Gammel 01-03-10, 15:13   #77
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk! Hvor på Oslo City er dette? Jeg har aldri sett noen garnbutikk der.

1.etasje, i enden nærmest Oslo Spektrum.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 15:20   #78
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

OK, hvis jeg skal ha noe som tilsvarer dette, hva skal jeg ha da:

*Vanna's Choice® (Article #860) is a 4-ply worsted-weight 100% acrylic yarn. • Solids in 3.5 oz/100g (170 yd/156 m) balls • Prints in 3 oz/85 g (145 yd/133 m) balls 100% acrylic

Lion Brand Crochet Hook - Size G-6

Eller selges det garnet i Norge?

Gammel 01-03-10, 15:22   #79
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

OK, hvis jeg skal ha noe som tilsvarer dette, hva skal jeg ha da:

*Vanna's Choice® (Article #860) is a 4-ply worsted-weight 100% acrylic yarn. • Solids in 3.5 oz/100g (170 yd/156 m) balls • Prints in 3 oz/85 g (145 yd/133 m) balls 100% acrylic

Lion Brand Crochet Hook - Size G-6

Eller selges det garnet i Norge?

Akryl, sa du?

Worsted weight er garn som har en strikkefasthet på ca. 18-20 masker på 10 cm. Men jeg ville aldri brukt akryl til noe som helst.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 15:48   #80
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Akryl, sa du?

Worsted weight er garn som har en strikkefasthet på ca. 18-20 masker på 10 cm. Men jeg ville aldri brukt akryl til noe som helst.

Nei, jeg tenkte bomull. Kan jeg erstatte det med det? Jeg skal hekle et spøkelse. Eller er det skikkelig dumt å begynne med hvitt garn når jeg aldri har gjort det før og kommer itl å knote og svette på hendene, kanskje.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:10.