Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Anbefal meg en trille

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-10, 17:09   #1
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Anbefal meg en trille

...

Sist redigert av shute : 05-08-12 kl 00:12.
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 17:11   #2
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en trille

Oth er vel alltid en schlæger, er den ikke det? Har aldri hatt den selv, men bare hørt skryt..
PS, jeg har bugaboo, og den blir liten sammenslått. Men i og med at du synes vogna er schtøgg så er jo ikke den noe alternativ. Dessuten koster den masse.
Men buggisen er GOD altså! Stokke vognene derimot. De er stygge de.

Gammel 01-03-10, 17:13   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

OTH er vel ikke akkurat en trille som passer for å ligge i bilen? Da får du en vogn med lufthjul og virkelig god komfort. Dersom du har en hovedvogn og bare trenger et supplement ville jeg kjøpt Titanium Breeze. Da har du biltrille, kjøpesentertrille og reisetrille med grei kalesje og liggestilling.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 17:14   #4
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Titanium breeze ville jeg også valgt. Vi hadde den til poden.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 17:16   #5
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt en peg perego pliko. Den er ikke så liten som en paraplytrille, men så solid at man kan bruke den på bytur uten at ungen får nyreskader.

Gammel 01-03-10, 17:18   #6
shute
prokrastinator

shute sin avatar

shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

...

Sist redigert av shute : 05-08-12 kl 00:12.
Gammel 01-03-10, 17:19   #7
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

http://www.barnashus.no/nettbutikk/d...ufacturer_id=6

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 17:20   #8
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg har kjøpt en peg perego pliko. Den er ikke så liten som en paraplytrille, men så solid at man kan bruke den på bytur uten at ungen får nyreskader.

Trehjulinger er oftest penere enn denne, synes jeg, men den shaker mindre altså? Andre fordeler?

Gammel 01-03-10, 17:27   #9
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Vi hadde en Maclaren techno xl, tror jeg den het. Den var virkelig suveren, så hadde jeg trengt trille igjen, hadde det definitivt blitt den
Hjulene har litt mykere plast, så den blir ikke så hard å trille, pluss at de ikke er av de aller minste hjulene heller.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 17:29   #10
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

MacLaren vognene. Blir små (nok), god trillecomfort, bra både for de små og de litt større.

Gammel 01-03-10, 17:58   #11
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Vi kjøpte Easy Walker da eldstemann var godt over 2 år, hadde med andre ord egentlig tenkt å slippe egen trille men ble helfrelste så snart vi tok den i bruk. Dette er en trehjuling med luftdekk, veldig lett, kan pakkes i bag til å ha med på flyturer o.l. Ikke full liggestilling men ganske god nedsenking av ryggen, grei nok fra rundt halvåret mener jeg å huske at fysioterapeuten jeg spurte mente om når jeg kunne bruke den på nummer to. Har hatt den i daglig bruk i 2 1/2 år på henne i tillegg til 1 1/2 år på eldstemann og den funker fortsatt som bare det. Elsker den vogna!!!

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 18:30   #12
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg ser det ligger en Babyjogger City elite på markedsplassen nå. DET er vogn, det...Genial liten og lett og slå sammen,. kjempegod å trille, og holder til du ikke trenger vogn lenger, for den er laaang i ryggen
Jeg sier bare- løøp og kjøp (og nei- det er ikke jeg som selger )

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 19:17   #13
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

TFK Buggster er også ei veldig god trille synes jeg.
Eller kanskje en Babyjogger City Mini?

Gammel 01-03-10, 21:49   #14
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Er alle bugaboo vognene stygge synes du? For man har jo Bugaboo Bee som er bugaboos reisetrille. Den er vendbar, blir liten sammenlagt, veier lite, og du kan bruke den lenge. Billig er den desverre ikke da. Men god å trille for både liten og stor. Full liggestilling har den også ja, i motsetning til veldig mange triller har denne faktisk HELT flat liggestilling.

Gammel 01-03-10, 21:57   #15
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tøtto, her.

Er alle bugaboo vognene stygge synes du? For man har jo Bugaboo Bee som er bugaboos reisetrille. Den er vendbar, blir liten sammenlagt, veier lite, og du kan bruke den lenge. Billig er den desverre ikke da. Men god å trille for både liten og stor. Full liggestilling har den også ja, i motsetning til veldig mange triller har denne faktisk HELT flat liggestilling.

Vi har en Bee og er veldig fornøyd.

Den har full liggestilling, er vendbar, har kalesje og regntrekk.
Den er liten, veier lite og er lettkjørt.
Høyderegulering på håndtak og ok med plass under.

Vi har brukt den fra lillemor var ca 6-7 mnd. Har også hatt Teutonia softbag i Bee'n.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-10, 23:11   #16
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Standard

...

Sist redigert av shute : 05-08-12 kl 00:13.
Gammel 01-03-10, 23:23   #17
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Den er verst.

Sikkert praktisk, men atter nei. Foreløbig er Titanium Breeze og Babyjogger City Mini de som er penest - men får man kjøpt sistnevnte i Norge? Finner på Ebay, riktignok.

Buggster (mangler liggestilling?) og City Elite er for dyre. Perego-saken og Maclaren ser ålreite nok ut. Skjønt jeg er litt usikker på om jeg kan ha en vogn som heter nesten det samme som et eggløsningsstimulerende medikament.

Bedre med en md samme navn som en Formel 1-fører da.
*voooom*

Gammel 02-03-10, 05:38   #18
Left
Passiv

Standard

Babyjogger City Mini - håper for din del at den er skaffbar. Babyjogger City Elite er den beste vogna jeg har hatt noen gang, og jeg har hatt mange. Har jeg hørt.

Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 08:12   #19
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

De har Babyjogger City Mini inne på Barnas Hus på Alnabru i hvertfall, og jeg vil tro at de andre Barnas Hus også har. Ellers har Babyproffsen på Nordby, og de sender.

TFK Buggster har liggestilling.
Jeg har bilder av det på maskinen et sted tror jeg, skal sjekke når jeg kommer hjem.

Gammel 02-03-10, 08:55   #20
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Vi har buggster. Den har liggestilling. Ikke helt flat, men mer en godt nok. Vi hadde den med til Rhodos i fjor og han sov i den hele uken + en bilferie senere på sommeren. Nå bruker vi den som bilvogn og den er veldig god å kjøre på senter osv.

Betalte 1000kr for den brukt.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.