|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Egg-/sæddonasjon, ville du eller partneren gjort det?Nei, jeg ville ikke ha donert egg. Mannen ville ha syntes at det var helt ok og donere sæd, men jeg ville ikke ha samtykket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Egg-/sæddonasjon, ville du eller partneren gjort det?Nei, det kunne verken jeg eller typen tenkt seg å gjøre.
![]() |
#43 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Egg-/sæddonasjon, ville du eller partneren gjort det?Nei, mine egg = mine barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Peppy!
|
![]() Sv: Egg-/sæddonasjon, ville du eller partneren gjort det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ctrl+z
|
Jeg synes heller ikke det er uetisk eller umoralsk. For meg ble likevel beslutningen om å ville bruke donoregg tatt fordi mannen ikke ville adoptere. Jeg måtte da gå noen runder med "hva er et egg for meg" og dermed ligger de to tingene så nært. Jeg tror aldri jeg hadde reagert negativt på at noen hadde kommet til en annen beslutning. (og grunnen til at jeg heller ville adoptert enn å motta et donert egg, er fordi jeg helst ikke ville gå gravid selv. :P )
![]() |
#46 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tydeligvis ikke |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Dette er hovedgrunnen til at ikke jeg heller ville gjort det. Jeg har ikke et forhold til eggene mine, eller hva noen skrev, men jeg ville ikke like tanken på at det fantes et barn som jeg ikke visst om, og det barnet var "halve meg". Jeg ville ha ønsker å se det og bli kjent med det, men det ville ikke vært smart. Skal det finnes noen barn som er en avlegger av meg, så vil jeg at det skal bo hos meg. Jeg er redd jeg ville følt meg som mammaen til dette barnet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Egg-/sæddonasjon, ville du eller partneren gjort det?Jeg har ingen sterke meninger om sæddonering. Hvis mannen ønsket det sterkt, så greit for meg, men jeg ville i utgangspunktet nok sagt nei, tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Kontrollfrik
For min del ville det vært verre tror jeg. Jeg tror jeg hadde følt at det aktuelle barnet var mitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Kontrollfrik
Det kunne jeg godt gjort. Det blir noe helt annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Yes, we can!!
|
Ja, jeg måtte nok tenkt nøye gjennom akkurat det, men jeg tror det kunne gått bra om jeg ikke hadde bært det frem selv. At det ville stått i en særstilling for meg, annerledes enn andre tantebarn, er noe annet.
![]() |
|
|