|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Fylte horn med philadelphiaPleier lage slike etter nesten samme oppskrift.
|
|
|
#22 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Fylte horn med philadelphiaFikk ikke tak i Philadelphia med gressløk, og heller ikke gressløk "naturell". Tør jeg lage disse med Philadelphia med tomat og pesto?? Har en skinkepakke som må brukes i dag, så det hadde vært kjekt. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fylte horn med philadelphiaLaget disse i dag. KNALLGODE!!! Tusen takk for oppskrift. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fylte horn med philadelphiaJeg synes det høres litt kvalmende ut med så mye Philadelphia? Det er ikke det, altså? Jeg er skeptisk men har lyst å prøve, men det er jo litt dyre horn å mislykkes med da. Men jeg kan lage halv porsjon, feks.
|
|
|
#26 |
|
Bare sær
Sv: Fylte horn med philadelphia
Jeg bruker gjerne halvparten smøreost og halvparten vanlig revet norvegia.
|
|
|
#27 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Fylte horn med philadelphiaDet hørtes litt bedre ut ja. Jeg kan jo prøve begge deler og se hva som blir best.
|
|
|
#28 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Fylte horn med philadelphiaDisse må prøves.
|
|
|
#29 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg syntes ikke dem var så veldig knallgode akkurat.... bare helt greie. Ble litt mye philadelphia ja, og kremosten gjorde det litt "tørt" på et vis?til tross at det var mer en nok fyll... Liiker fyllet litt mer flytende tror jeg? og ble litt mye philadelphia-smak rett og slett tror jeg... Kommer ikke til å lage dem igjen med det fyllet iallefall. Sist redigert av ItsOnlyMe : 11-03-10 kl 22:40. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Fylte horn med philadelphiaJeg pleier bruke 2 bokser philadelphia ost (naturell, blander i masse tørket gressløk) i den oppskriften jeg pleier lage og da blir det ca 48 horn. Legger ca. en stor teskje med fyll på hver. Synes det er passe mengde ost, men smaken er jo som baken osv..
|
|
|
#32 |
|
Nymotens gammeldags
Ja, sånn vanlig kokt skinke. First Price sine er ganske rimelige i forhold til mengden, er det 250 gram eller noe sånt? Men de er litt nasty, synes jeg, de virker så "slimete", så jeg ville nok brukt bogskinke eller Gilde mager skinke eller noe sånt.
|
|
|
#33 |
|
er her
|
Sv: Fylte horn med philadelphiaDet hørtest ganske godt ut.
|
|
|
|
#34 |
|
Vaklende
|
Takk for svar. Jeg sto foran påleggshylla i butikken på en elendig surfetelefon(HTC). Dessverre er jeg nok et hakk tregere enn de fleste, for bogskinke er vel sånn på boks? Jeg kjøpte Familieskinke (Gilde?), og skal bake litt i morgen tidlig til å ha med på skitur. Ikke fant jeg hverken frisk gressløk eller Philadelphia med gressløk, men jeg fant en spennende økologisk nyhet med ramsløk. Dette kan bli spennende. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Fylte horn med philadelphiaBogskinke er sånn på boks ja.
|
![]() |
|
|