Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dyreeiere og "kosedyr"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-10, 23:47   #23
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Dyreeiere og "kosedyr"

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Men altså, jeg syns det er HELT urimelig at det er jeg, som IKKE har valgt å ha katt som må snekre ekstradeler til huset mitt for å kunne lufte. Og for ikke å snakke om hvor tungvindt det er å åpne og lukke slike innretninger for små barn. Og putene som ligger ute - hva skal vi gjøre med dem for å hindre kattene å legge seg i dem? Jeg skysser dem avsted så snart jeg ser dem selvfølgelig, men det hindrer dem tydeligvis ikke å komme igjen og igjen.
And for the record: Jeg er glad i dyr, også katter, men er fortvilet fordi 2 i familien her er relativt mye allergisk mot pelsdyr.

Jeg har aldri hatt puter liggende ute på verandaen, så den problemstillingen er ikke aktuell for meg. Er jeg ikke der, er det ikke puter der heller. (jeg liker ikke regnvåte tekstiler, nemlig, i hvert fall ikke puter). Om du var allergisk mot myggstikk, ville du ikke da ha satt opp netting for å beskytte deg? Foran vinduene dine?
Vi var en stund plaget av at naboens katt kom inn til oss - gjennom vinduene- men det stoppet når vi satte opp netting. Enkelt, nesten gratis og veldig effektivt.
Vi slengte en presenning over vogna hvis den stod ute for å unngå at den ble nedtisset. Det fungerte det også (dog uten barn i - det må sies).

Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:11.