Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Obamas helsereform vedtatt

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-10, 23:35   #41
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Obamas helsereform vedtatt

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg husker jo vi har diskutert dette før, og jeg synes det er rart at de gir så forskjellige svar som de gir (mannen bruker dog et annet, velrenomert firma. Som jeg for alt i verden ikke husker navnet på i farten). Kollegaen til mannen min gjorde jo akkurat det samme som oss, og det har vært null problemer å være skattemessig bosatt i Norge og jobbe her. Vi får ta den diskusjonen over en middag når vi skal til Florida og Harry Potter-land til høsten

Det høres veldig bra ut! Vi gleder oss allerede!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 00:18   #42
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Obamas helsereform vedtatt

Jeg jublet da jeg leste dette. Gi amerikanerne noen år med dette så skjønner de jo at det er til det beste. De er inngrodd i det gamke systemet, klart de synes det er skummelt å endre hele greia nå, men de kommer nok til å se det og sette pris på det etterhvert.

Men en ting som ser ut til å funke bedre i USA enn her i Norge, er tannhelsetjenesten. Jeg vet ikke mye om det, men det virker som om gratis/billig tannpleie er inkludert i veldig mange arbeidsavtaler? Her må man jo helst ruinere seg for å gå til tannlegen, det er helt tragisk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:42.