|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
godt brukt
|
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?2-500 kroner synes jeg er passe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?Det beste utdrikningslaget jeg har vært i tok plass på en hytte. Der grillet vi, drakk vin og koste oss verre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?Jeg kunne ha betalt så mye for et utdrikningslag dersom det var noe veldig spesielt som stod på tapetet. Feks at alle skulle på SPA (og de som ikke ville være med på det kunne møte opp senere og slippe og betale) eller hoppe i fallskjerm (særlig jeg hadde blitt med på det forresten!) eller noe sånt.
![]() |
![]() |
#4 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?
Jeg er enig. Det vil si at jeg personlig kunne blitt med på "hva som helst", og at prisen ikke ville vært avgjørende i forhold til om jeg kunne delta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Vestlandet
![]() |
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?Det var dyrt. I sommer betalte jeg 300 for utdrikningslag til veninna mi, og vi hadde en super dag. mellom 300-600 syns jeg er greit, men 1000,-? Vær nå snill |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?Sist jeg var på utdrikningslag betalte vi i underkant av 500 - uten alkohol (var høygravid) og litt mer for de som drakk vin og champagne. Vi hadde full dag der bruden var tamburmajor for en ettermiddag/kveld og nydelig middag laget av kokk hjemme hos forloveren senere på kvelden.
![]() |
#7 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?Jeg vet om en forlover som hadde invitert alle til langhelg i spania. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Introvert optimist
|
Det høres jo helt ellevilt ut. Da måtte alle være single og barnløse. Jeg hadde ikke reist fra mann og barn i flere dager på grunn av et utdrikkingslag.
![]() |
#9 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette her var mannens forlover. Tror forloveren trodde at det er HEEEELT greit for alle mannfolka å komme avgårde. Samt at selvfølgelig har alle grisemye penger å bruke... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Pauset
|
Snakk om at enkelte tar av...... Det viktigste må da være å ha det hyggelig med venninner. Et godt måltid mat og noen glass med noe godt...... :gammeldags: |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Pauset
|
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?Jeg syns ikke man skal pålegge andre å måtte betale så mye for å delta på utdrikningslag. Det bør være mulig å kunne delta på deler av utdrikningslaget i såfall. Slik at det ikke skal være lommeboka som bestemmer om man kan delta. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|