|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Fødsel på samlebånd (mammanett.no)
Ja, det er jo selvsagt. Jeg ser også tendenser til at kvinnen skal føde på død og liv og ligger altfor lenge. Men det blir likevel ikke riktig i at de skal brukes som mal, som det jo nesten ser ut til her. For som jeg sier, her må det være individualitet over hele fjøla.
|
|
|
#22 |
|
Pauset
|
Ja, en mellomting hadde vært bra. Jeg fikk inntrykk av at de mente det var bedre å la en bli tynt i flere døgn, fremfor å få et snitt og få det overstått, så en kunne komme seg og faktisk være i stand til å ta seg av eget barn etterpå. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Fødsel på samlebånd (mammanett.no)Mest sannsynlig er det Ullevål, Luftslottet. Og det gjelder førstegangsfødende ...
|
|
|
#25 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fødsel på samlebånd (mammanett.no)Dette er det mye diskusjoner om på arbeidsplassen min, og jeg ser selvfølgelig noen fordeler, men ikke så mange at det veier opp for ulempene. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bedreviter
|
Sv: Fødsel på samlebånd (mammanett.no)Langvarig fødsel trenger ikke være ille. Jeg har hatt to fødsler som begge varte i over 18 timer, og jeg hadde fantastiske fødselsopplevelser, begge ganger. Jeg ville syntes det var skrekkelig synd om noen skulle tuklet med mine fødsler. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
geskjeftig
|
Jaja, det er fint å være ferdig med første gang. For det ville ikke vært noen fin førstefødsel for meg, det er jeg helt sikker på.
|
|
|
#28 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#29 |
|
can-jur
|
Sv: Fødsel på samlebånd (mammanett.no)Er 12 timer malen ja?
|
|
|
|
#30 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Fødsel på samlebånd (mammanett.no)Ru: bare en kommentar til sitatet ditt lenger oppe; riestimulerte fødsler betyr ikke nødvendigvis tidlig stimulert/indusert fødsel. Den prosentsatsen viser vel
|
|
|
|
#32 |
|
Passiv
|
Sv: Fødsel på samlebånd (mammanett.no)Jeg er glad jeg er ferdig med fødsler, og selvsagt også at mine har vært ekstremt raske. |
|
|
|
#33 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Fødsel på samlebånd (mammanett.no)Men her er det TOLV timer, man skal være ferdig født etter tolv timer. Det er uhørt.
|
![]() |
|
|