|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ullundertøy, hvor lenge?Jeg bruker ullundertøy på ungene ut april i alle fall så lenge det ikke blir noe sånn ekstremt varmt til å være april. Synes den vårlufta er skummel noen ganger og liker bedre at de har ull under og heller tynnere utenpå når de er ute. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Ullundertøy, hvor lenge?Vi begynte å plukke av for et par uker siden, da var det et par plussgrader. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Øyboer
Sv: Ullundertøy, hvor lenge?Her har vi gått fra 2-3lag med ull til 1lag med ull. Og kommer til å gå med ull så lenge han trenger mer enn 1 lag med klær. Bomullstrømpebukser bruker vi ikke. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
MORMOR
Sv: Ullundertøy, hvor lenge?
Vinterdress? Hvis hun sitter mye i ro på bakken tror jeg jammen jeg hadde tredd på ei tynn ullbukse under dressen. :hønemor: |
|
|
|
|
|
#8 |
|
MORMOR
Sv: Ullundertøy, hvor lenge?Vi bruker forøvrig en tynn fleecedress utenpå ullongsen nå om dagen, ikke vinterdress, har gått over til vårdresser. Aldri kald. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ullundertøy, hvor lenge?På barnehagegutten min kommer nok ultøyet å være i bruk til uti mai, men ikke sikert det blir ull hver dag nå etter påske. Snøen er borte og det begynnerr å bli varmt i lufta, men de små sitter så mye på bakken ennå synes jeg.
|
|
|
#10 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Ullundertøy, hvor lenge?Sikkert ut april om det ikke blir varmere. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
bits and pieces
|
Sv: Ullundertøy, hvor lenge?Vi er i en av og på periode ser jeg nå. Kommer nok til å prøve å få på de ullundertøy i barnhagen ja, men hjemme får de velge litt selv. I barnehage ligger bare ull-skift og vi har bytta ut vinterdressen med vårdressen
|
|
|
|
#13 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ullundertøy, hvor lenge?Vi har begynt å ta av, hun er veldig varm av seg og blir klam nå om hun har på ull innerst. Men har ull som mellomlag under dress/regnbukse.
|
|
|
#14 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Ullundertøy, hvor lenge?Det går litt av og på i disse dager.
|
|
|
#15 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Ullundertøy, hvor lenge?Storesøster på 11 har flyttet alt ulltøyet sitt opp i sesongskuffen øverst i skapet, og flyttet sommertøyet sitt lenger ned, og har erklært at nå er hun absolutt ferdig med ull for en god stund fremover. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Ullundertøy, hvor lenge?I alle fall ut april. Det er fortsatt temmelig skarpt i skyggen, og det kommer det til å være til uti mai.
|
|
|
#17 |
|
Off the map.
|
Sv: Ullundertøy, hvor lenge?Har sluttet stort sett, for et par uker siden. Mest pga atopisk eksem. På vinteren så er det så kaldt at jeg synes vi må bruke det, men nå har vi bomullsstrømpebukse og bomullsgensere på. Jeg vet ikke om det hjelper mot eksemen, men det klør nå i hvertfall mindre.
|
|
|
#18 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ullundertøy, hvor lenge?Dersom du er på jakt etter ullsinglet i god kvalitet så kan jeg absolutt anbefale arvingen.dk. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Ullundertøy, hvor lenge?Poden bruker ikke ull hver dag lenger nå. Det er 5-7 grader her på dagtid nå, men litt varierende hvor sur vinden er. I tillegg har eksemet hans forverret seg en del i det siste, så jeg føler vi har pushet grensen for ulltøy denne vinteren.
|
|
|
|
#20 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Ullundertøy, hvor lenge?
Signerer. |