Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Billige joggesko til ungene

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-10, 18:58   #22
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billige joggesko til ungene

Jeg kjenner jeg blir litt månebedotten av at så mange friker ut av at folk kjøper ting til ungene, jeg. det har liksom aldri falt meg inn å bli irritert for at noen så noe fint i butikken og tenkte på mitt barn. Passer det ikke gir jeg det vekk eller bytter, er det ubrukelig får jeg heller "miste" det. Tanken er jo uansett god, tenker jeg.

Mulig jeg hadde sett annerledes på det om jeg hadde fått posevis med ræl hver uke, det er stort sett brukbare ting som kommer, om enn ikke akkurat den typen jeg hadde valgt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:41.