|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Billige joggesko til ungene
Jada. De kjøper sko uten at de prøves. Snuppa elsker dem for dette, for de er mye kulere enn de skoene jeg kjøper. Men jeg er usikker på hvor gode de er.
|
|
|
|
#22 |
|
Er frisk!
|
Sv: Billige joggesko til ungeneVi har ofte kjøpt billige joggesko på Økonomisko. De har passert alle testene mine, og ungene gir også uttrykk for at de er gode å gå på. Jeg har styrt unna de med glitter og stas, så det er ikke utseendet som gjør at ungene liker dem i hvert fall. De koster likevel ikke 99 kr men mellom 200 og 300 et sted.
|
|
|
|
#23 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billige joggesko til ungeneJeg lurte på akkurat det samme selv i dag, men feiga ut og endte opp med Viking gore-tex til minstejenta. De var i sølv og rosa, og hun ble veldig fornøyd, i utgangspunktet ville hun bare ha syntetiske blinkesko. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Glamorøs
|
Sv: Billige joggesko til ungeneJeg syns ikke prisen har så mye å si, men liker at det er god kvalitet. Og det henger ofte, men ikke alltid, sammen med pris. Det jeg ser etter er at de puster, at sålen er myk, hælen gir støtte, ikke er for tunge og at de er litt oppbygget i den innvendige sålen. Min erfaring er at billigsko ofte er i plast og skai, og at sålen er tung og hard. De siste adidasene vi kjøpte overholdt ikke alle mine kvalitetskrav og viser at kjente merker også kan lage dårlige greier.
|
|
|
#25 |
|
Drømmer
|
Sv: Billige joggesko til ungeneJeg er ikke så opptatt av pris , men av kvalitet. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Billige joggesko til ungeneSko må prøves!
|
|
|
#27 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
Sv: Billige joggesko til ungeneHadde dyre joggesko til ungene i fjor og de likte jeg ikke (geox). Så i år har de Puma sko fra sportmann til 150/199 kr.
|
|
|
#28 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Billige joggesko til ungeneKommer an på hva som er dyrt og ikke da.
|
|
|
#29 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Billige joggesko til ungeneJeg kjenner jeg blir litt månebedotten av at så mange friker ut av at folk kjøper ting til ungene, jeg. det har liksom aldri falt meg inn å bli irritert for at noen så noe fint i butikken og tenkte på mitt barn. Passer det ikke gir jeg det vekk eller bytter, er det ubrukelig får jeg heller "miste" det. Tanken er jo uansett god, tenker jeg.
|
|
|
#30 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Billige joggesko til ungeneBesteforeldre kjøper ikke sko til ungene uten å høre hva de trenger først.
Timberland goretex joggesko koster 349 kr på XXL. Viking goretex joggesko koster 399 kr på XXL. De halvhøye Viking goretex skoene koster 549 kr på XXL. Så man får bra goretex joggesko til en grei penge om man vil. Både Timberland og Viking er gode sko i min bok, som regel.
|
|
|
#31 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Så bra pris for Viking goretex joggesko, jeg betalte nemlig 599 på Eurosko i dag. Da skal altså XXL sjekkes ut - takk for tips! |
|
|
|
|
|
#32 |
|
I mål
|
Tja, her er det rett og slett noe med at jeg ikke ønsker å ha ørten par av et eller annet. Så hvis noen kjøper feks vårsko, så er det vårskoene liksom. Og da kunne jeg tenke meg å velge dem selv. Jeg tar gjerne i mot bukser og gensere og slikt som er forbruksmateriale, men hverken sko, jakker eller tilsvarende er særlig poppis å få hos meg. Det brukes jo lenge, det gjør at jeg ikke får kjøpt den typen jeg mener han trenger mest. Det andre alternativet er jo at han allerede har. Har opplevd både å få jakke, som han absolutt ikke trengte, og sommerens andre sandalpar, som han heller ikke trengte (da hadde giveren i tillegg kjøpt 2 par i ulike størrelser siden hun ikke visste hvilke som passet |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Men altså, ørten par eller to? er det virkelig så ofte at du ender opp med så mange av noe?
|
|
|
#34 |
|
I mål
|
Jeg synes to par sandaler er ett for mye jeg *liten gang*. Jeg synes det er tull å ha altfor mye klær til junior. Det ender bare med at det han liker dårligst bare blir hengende der. Han trenger ikke fem par raggsokker heller, han bruker to av parene. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Billige joggesko til ungeneHer kjøpes det jeg og/eller ungene synes er fint -gjerne billig |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billige joggesko til ungeneJeg er mer opptatt av at skoen sitter godt, virker stødig på foten og passe myk. Jeg kjøpte i fjor ett par superfit joggesko til 599,- (til jenta) men de falt ikke i smak, hun foretrakk joggeskoene jeg hadde kjøpt på eurosko til 249,-. Det hadde kanskje noe med at de var rosa med litt glitterstæsh mens superfit:en var lilla? |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Bedreviter
|
Jeg er veldig på linje med apan her, ser jeg. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Billige joggesko til ungeneVi ender oftest opp på Eurosko eller lignende. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Billige joggesko til ungeneJeg har måtte svelge noen kameler når det gjelder merke på joggesko jeg også. Etter gjentatte ganger ha prøvd ordentlige merker på snuppa, fant jeg ut at det bare er å glemme prakke de på henne. Hun prøver og vil ha de hun vil ha. Ferdig med det! Jeg tror hun er såpass fornuftig at hun ikke velger en sko som er vond på foten, for hun sier i fra selv. Sist fikk hun et par joggesko fra Økonomisko, som i hvert fall hun var veldig fornøyd med. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Er frisk!
|
Sv: Billige joggesko til ungeneJeg er på linje med Apan om at jeg ikke gidder å ha to par like typer sko til barna. Et par sandaler, et par joggesko, osv. Men jeg bryr meg mindre om hvordan de ser ut, bare de er greie å ha på foten. Så jeg tar gjerne i mot gaver, bytter de som er helt ubrukelige og holder meg som sagt til et par sko av samme type. Har også bare en vinterdress, ingen vårdress, osv - synes det blir altfor mye klær som det er!
|
|
![]() |
|
|