Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Billige joggesko til ungene

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-10, 16:07   #21
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige joggesko til ungene

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

kjøper de, bestemødrene altså, sko uten å ha med foten som skal bruke dem? I min verden er prøving av sko oligatorisk, den skal jo helst passe?

Svigermor kjøpte badesko til ha i fjor sommer da. De passet nå i vinter, men trengte han plastsandaler da? ikke det nei... lærte hun? Det vil tiden vise...

Jada. De kjøper sko uten at de prøves. Snuppa elsker dem for dette, for de er mye kulere enn de skoene jeg kjøper. Men jeg er usikker på hvor gode de er.

Min svigermor kjøper sko til helt feil sesong hun også. Og vi har konkludert med at hun ikke lærer.

Gammel 06-04-10, 16:11   #22
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Vi har ofte kjøpt billige joggesko på Økonomisko. De har passert alle testene mine, og ungene gir også uttrykk for at de er gode å gå på. Jeg har styrt unna de med glitter og stas, så det er ikke utseendet som gjør at ungene liker dem i hvert fall. De koster likevel ikke 99 kr men mellom 200 og 300 et sted.

Gammel 06-04-10, 16:23   #23
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Jeg lurte på akkurat det samme selv i dag, men feiga ut og endte opp med Viking gore-tex til minstejenta. De var i sølv og rosa, og hun ble veldig fornøyd, i utgangspunktet ville hun bare ha syntetiske blinkesko.

Har altså ingen erfaring med veldig billige joggesko, men kjøpte et par Timberland nå for et par uker siden til minstegutten, de virker veldig gode på foten hans og har faktisk badet litt i sølepytt også. Det gikk fint, ble ikke våt. Ikke gore-tex, men er merket med at de skal kunne tåle noe vann. 400 kroner kostet de, altså 200-300 lavere enn Ecco og Viking sine.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 16:44   #24
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns ikke prisen har så mye å si, men liker at det er god kvalitet. Og det henger ofte, men ikke alltid, sammen med pris. Det jeg ser etter er at de puster, at sålen er myk, hælen gir støtte, ikke er for tunge og at de er litt oppbygget i den innvendige sålen. Min erfaring er at billigsko ofte er i plast og skai, og at sålen er tung og hard. De siste adidasene vi kjøpte overholdt ikke alle mine kvalitetskrav og viser at kjente merker også kan lage dårlige greier.

Jeg tror ikke jeg hadde tillatt at sko ble kjøpt inn av andre utenom en gang i mellom som pensko og slikt, og sagt at de heller fikk kjøpe andre klær i stedet.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 16:55   #25
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg er ikke så opptatt av pris , men av kvalitet.
Stort er de skoene vi har funnet som er billige, harde og stive og da kjøper ikke jeg de.
Jeg er kresen på hva gutten får av sko, så ingen andre får kjøpe sko til han uten å rådføre seg med meg først.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 18:09   #26
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sko må prøves!
Dyre, billige, ungene prøver de vi ber de om å prøve og velger mellom disse.

Gammel 06-04-10, 18:30   #27
Marlen
Superaktiv

Marlen sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Marlen er litt kul
Standard

Hadde dyre joggesko til ungene i fjor og de likte jeg ikke (geox). Så i år har de Puma sko fra sportmann til 150/199 kr.

Gammel 06-04-10, 18:50   #28
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kommer an på hva som er dyrt og ikke da.
Jeg kjøpte i dag Viking joggesko på Obs! til 250 kr. De virker i alle fall ok.
Jeg vet ikke om nødvendigvis joggeskoene til 150 kr på Økonomisko er så veldig mye verre enn de til 400 kr heller? Vanskelig å si. Men de må være litt stødige synes jeg, og ikke for myke.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 18:58   #29
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjenner jeg blir litt månebedotten av at så mange friker ut av at folk kjøper ting til ungene, jeg. det har liksom aldri falt meg inn å bli irritert for at noen så noe fint i butikken og tenkte på mitt barn. Passer det ikke gir jeg det vekk eller bytter, er det ubrukelig får jeg heller "miste" det. Tanken er jo uansett god, tenker jeg.

Mulig jeg hadde sett annerledes på det om jeg hadde fått posevis med ræl hver uke, det er stort sett brukbare ting som kommer, om enn ikke akkurat den typen jeg hadde valgt.

Gammel 06-04-10, 19:30   #30
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Besteforeldre kjøper ikke sko til ungene uten å høre hva de trenger først.

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Jeg lurte på akkurat det samme selv i dag, men feiga ut og endte opp med Viking gore-tex til minstejenta. De var i sølv og rosa, og hun ble veldig fornøyd, i utgangspunktet ville hun bare ha syntetiske blinkesko.

Har altså ingen erfaring med veldig billige joggesko, men kjøpte et par Timberland nå for et par uker siden til minstegutten, de virker veldig gode på foten hans og har faktisk badet litt i sølepytt også. Det gikk fint, ble ikke våt. Ikke gore-tex, men er merket med at de skal kunne tåle noe vann. 400 kroner kostet de, altså 200-300 lavere enn Ecco og Viking sine.

Timberland goretex joggesko koster 349 kr på XXL. Viking goretex joggesko koster 399 kr på XXL. De halvhøye Viking goretex skoene koster 549 kr på XXL. Så man får bra goretex joggesko til en grei penge om man vil. Både Timberland og Viking er gode sko i min bok, som regel.

Sko kjøper jeg stadig til ungene uten at de prøver. Deponerer som regel men jeg kjenner godt foten deres nå så vet hvilken type som pleier å passe bra.

Gammel 06-04-10, 19:34   #31
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Besteforeldre kjøper ikke sko til ungene uten å høre hva de trenger først.

Timberland goretex joggesko koster 349 kr på XXL. Viking goretex joggesko koster 399 kr på XXL. De halvhøye Viking goretex skoene koster 549 kr på XXL. Så man får bra goretex joggesko til en grei penge om man vil. Både Timberland og Viking er gode sko i min bok, som regel.

Sko kjøper jeg stadig til ungene uten at de prøver. Deponerer som regel men jeg kjenner godt foten deres nå så vet hvilken type som pleier å passe bra.

Så bra pris for Viking goretex joggesko, jeg betalte nemlig 599 på Eurosko i dag. Da skal altså XXL sjekkes ut - takk for tips!

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 21:52   #32
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Jeg kjenner jeg blir litt månebedotten av at så mange friker ut av at folk kjøper ting til ungene, jeg. det har liksom aldri falt meg inn å bli irritert for at noen så noe fint i butikken og tenkte på mitt barn.

Tja, her er det rett og slett noe med at jeg ikke ønsker å ha ørten par av et eller annet. Så hvis noen kjøper feks vårsko, så er det vårskoene liksom. Og da kunne jeg tenke meg å velge dem selv. Jeg tar gjerne i mot bukser og gensere og slikt som er forbruksmateriale, men hverken sko, jakker eller tilsvarende er særlig poppis å få hos meg. Det brukes jo lenge, det gjør at jeg ikke får kjøpt den typen jeg mener han trenger mest. Det andre alternativet er jo at han allerede har. Har opplevd både å få jakke, som han absolutt ikke trengte, og sommerens andre sandalpar, som han heller ikke trengte (da hadde giveren i tillegg kjøpt 2 par i ulike størrelser siden hun ikke visste hvilke som passet ). I mitt hode blir det bare sløseri.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 22:00   #33
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Tja, her er det rett og slett noe med at jeg ikke ønsker å ha ørten par av et eller annet. Så hvis noen kjøper feks vårsko, så er det vårskoene liksom. Og da kunne jeg tenke meg å velge dem selv. Jeg tar gjerne i mot bukser og gensere og slikt som er forbruksmateriale, men hverken sko, jakker eller tilsvarende er særlig poppis å få hos meg. Det brukes jo lenge, det gjør at jeg ikke får kjøpt den typen jeg mener han trenger mest. Det andre alternativet er jo at han allerede har. Har opplevd både å få jakke, som han absolutt ikke trengte, og sommerens andre sandalpar, som han heller ikke trengte (da hadde giveren i tillegg kjøpt 2 par i ulike størrelser siden hun ikke visste hvilke som passet ). I mitt hode blir det bare sløseri.

Men altså, ørten par eller to? er det virkelig så ofte at du ender opp med så mange av noe?

Jeg depper dessuten ikke over at jeg ikke får lov å velge ut skoene til snupsen selv, dersom de jeg får er brukbare. Bare deilig, det, tenker jeg og bruker de pengene på scrappesaker i steden :enkel:

Gammel 06-04-10, 22:05   #34
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Men altså, ørten par eller to? er det virkelig så ofte at du ender opp med så mange av noe?

Jeg depper dessuten ikke over at jeg ikke får lov å velge ut skoene til snupsen selv, dersom de jeg får er brukbare. Bare deilig, det, tenker jeg og bruker de pengene på scrappesaker i steden :enkel:

Jeg synes to par sandaler er ett for mye jeg *liten gang*. Jeg synes det er tull å ha altfor mye klær til junior. Det ender bare med at det han liker dårligst bare blir hengende der. Han trenger ikke fem par raggsokker heller, han bruker to av parene.

Jeg kunne alltids latt noen andre kjøpe sko og klær til ham hvis de sjekket litt hva han trengte og tok ham med for å prøve, men det har ikke skjedd. Det som derimot har skjedd, er at noen tilbyr seg å betale for noe han trenger men at jeg fikser det, noe jeg selvsagt er happy for.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 22:08   #35
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Her kjøpes det jeg og/eller ungene synes er fint -gjerne billig
Eneste jeg må kjøpe litt dyrere og bedre kvalitet til, er sønnen min på snart 11. Han sliter så fryktelig på skoa, og han vil helst ha sko som han både kan sparke fotball i, skate med og ikke blir våt på beina i....

Om ungene får sko av andre blir jeg bare glad!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 22:38   #36
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Jeg er mer opptatt av at skoen sitter godt, virker stødig på foten og passe myk. Jeg kjøpte i fjor ett par superfit joggesko til 599,- (til jenta) men de falt ikke i smak, hun foretrakk joggeskoene jeg hadde kjøpt på eurosko til 249,-. Det hadde kanskje noe med at de var rosa med litt glitterstæsh mens superfit:en var lilla?

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 00:27   #37
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg synes to par sandaler er ett for mye jeg *liten gang*. Jeg synes det er tull å ha altfor mye klær til junior. Det ender bare med at det han liker dårligst bare blir hengende der. Han trenger ikke fem par raggsokker heller, han bruker to av parene.

Jeg kunne alltids latt noen andre kjøpe sko og klær til ham hvis de sjekket litt hva han trengte og tok ham med for å prøve, men det har ikke skjedd. Det som derimot har skjedd, er at noen tilbyr seg å betale for noe han trenger men at jeg fikser det, noe jeg selvsagt er happy for.

Jeg er veldig på linje med apan her, ser jeg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 00:38   #38
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Vi ender oftest opp på Eurosko eller lignende.
Til eldste har vi ofte kjøpt noen som er litt av billigere merke rett og slett fordi hun har så bred fot at det er vanskelig å finne gode sko.
De billige merkene har oftere en bredere lest. Det er min erfaring når jeg skal ha meg sko også.

Minsten har hatt gode sko, men de han har foretrakk i fjor sommer er faktisk de billige tøyskoene fra HM.

Dessuten synes jeg det er vanskelig å skulle vurdere hva ungene synes er godt å gå med. De er så store nå at de kan vurdere det selv. Selv om gitte kriterier for hva som er gode/bra sko er oppfylt, behøver nødvendigvis ikek skoene være gode på barnas fot.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 07:34   #39
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har måtte svelge noen kameler når det gjelder merke på joggesko jeg også. Etter gjentatte ganger ha prøvd ordentlige merker på snuppa, fant jeg ut at det bare er å glemme prakke de på henne. Hun prøver og vil ha de hun vil ha. Ferdig med det! Jeg tror hun er såpass fornuftig at hun ikke velger en sko som er vond på foten, for hun sier i fra selv. Sist fikk hun et par joggesko fra Økonomisko, som i hvert fall hun var veldig fornøyd med.

Minsten på 3 1/2 år bruker det jeg kjøper, men vi prøver alltid først selvsagt.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 09:36   #40
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Jeg er på linje med Apan om at jeg ikke gidder å ha to par like typer sko til barna. Et par sandaler, et par joggesko, osv. Men jeg bryr meg mindre om hvordan de ser ut, bare de er greie å ha på foten. Så jeg tar gjerne i mot gaver, bytter de som er helt ubrukelige og holder meg som sagt til et par sko av samme type. Har også bare en vinterdress, ingen vårdress, osv - synes det blir altfor mye klær som det er!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:50.