|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Passiv
|
Sv: Billige joggesko til ungeneBegge mine har stort sett to par - et par som holder hele sommeren, som vi bruker hjemme, og et par som stadig slites ut i barnehagen. Lillebror brukte sikkert 5 par tilsammen i fjor sommer |
|
|
|
#42 |
|
intro
|
Sv: Billige joggesko til ungene
Det samme tenker jeg. Og jeg må si det bekymrer meg lite om barna har noen billige sko innimellom. De kan jo være ekstrasko som ikke er i daglig bruk. Jeg hadde ett par Ecco-sko i min oppvekst, da jeg skulle lære å gå igjen etter å ha knust begge hælbeina, ellers var det billige saker. Det har gått bra med meg!
|
|
|
|
#43 |
|
I mål
|
Hvis ting kan byttes er det jo greit, men grunnen til at noen gir slikt i alle fall til mitt barn er at de har gjort et eller annet "kupp", i utlandet eller hjemme, som gjør bytting umulig. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Er frisk!
|
Om det da er helt ybrukelig for mine barn, gir jeg det til Fretex. Så kjøper jeg nye - som jeg uansett ellers ville gjort. Men tror ikke det har skjedd enda.
|
|
|
|
#45 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billige joggesko til ungeneEr skoene billige, men kvaliteten bra, så er det bare et bonus. Jeg kjøper allikevel ikke sko som er av plast eller andre kunstige materialer, eller er stive og tunge. Jeg liker ikke å ha det på mine føtter og vil derfor ikke at gutta skal ha det. Besteforeldrene til gutta kjøper heldigvis ikke sko til gutta uten at jeg/vi har diskutert det først. Jeg liker å ha kontroll på hva de får av yttertøy. Sko inkludert. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er jo også enig i at det er unødvendig å ha for mye, men veien derfra til å klikke dersom noen kommer med en gave er ganske så lang.
|
|
|
#47 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#48 |
|
I mål
|
Jeg har da aldri klikket |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Er frisk!
|
Sv: Billige joggesko til ungeneTilting = klikking i min verden. Steiling kommer litt lenger ned på skalaen. Ikke godtatt enda litt lenger ned.
|
|
|
|
#50 |
|
Drømmer
|
Sv: Billige joggesko til ungeneJeg tilter ikke om noen kjøper men synes det er unødvendig. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vel, begrepene steile og tilte er blitt nevnt...
|
|
|
#52 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Amen.
|