Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hemmeligheter i parforhold

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-10, 09:59   #1
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hemmeligheter i parforhold

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Du ville ikke fortalt meg om psykiske plager og grunnen fordi jeg ville stoppet deg og sakt at jeg ikke vil vite.
Å forvente at man kan stole 100% på veninner er for meg en sånn fortissgreie man skrev i brevvenn annonser. Ikke noe som er virkelighetsorientert.
Men jeg vet jo at det er delvis dette som gjør at jeg blender godt med menn og ikke riktig så godt med kvinner. Mine hemmeligheter er mine og til nød mannens, ingen andre skal bære byrden med dem.

Jeg ville jo faktisk ikke hatt deg som venninne.

For meg er dette overhodet ingen fjortissgreie, men respekt i forhold til de jeg er glad i. Mine venninner vet at det de forteller meg, blir hos meg og sånn er det bare, og sånn skal det være.

Gammel 11-04-10, 10:04   #2
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg ville jo faktisk ikke hatt deg som venninne.

Fordi jeg ikke vil bære på dine hemmeligheter?

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 10:06   #3
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Fordi jeg ikke vil bære på dine hemmeligheter?

Mest fordi vi har veldig forskjellige ståsted. Jeg kunne sikkert ha hatt deg som en bekjent som jeg kunne vært sammen med litt, men vi hadde nok aldri blitt nære venninner nei.

(Jeg syns forøvrig ikke at det er så fryktelig slitsomt å skulle bære på andres hemmligheter heller)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:27.