Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-07, 15:16   #11
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Jeg oppfattet heller ikke denne tråden som noe annet enn en middagsanbefaling, men det er nok fordi jeg ikke har fått med meg at det er en forhistorie her.

Jeg har sendt en pm til Mim for å oppklare endel ting. Jeg synes det er leit at hun blir lei seg, særlig fordi jeg setter stor pris på arbeidet hun gjør.

Problemet med et skriftlig forum er vel rett og slett at den ene parten spøker, blir fyrt oppunder og fortsetter spøken uten å skjønne at det faktisk sårer.
Jeg er lei meg for at jeg har såret noen, og ber gjerne om unnskyldning for det.

-og siden jeg ikke har fått med meg at det er noe mer mellom Line* og Mim enn det som kommer frem her, så ser jeg ikke problemet med denne tråden.
Men meg om det.

Poenget mitt var hvertfall; jeg diskuterte i en tråd hvor jeg følte at mine evner som kokk ble satt veldig på prøve.
Det er knappest noen hemmelighet at jeg ikke er noen Gud på kjøkkenet, men jeg prøver.
At jeg følte meg som en dust ved middagsbordet i går på bakgrunn av denne tråden, kan vel også være med på å gi meg et dytt i riktig retning.

:åppklarer:

Emneord
klassiker, toro

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:59.