Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Har turen din gått i (v)asken?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-10, 01:07   #61
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har turen din gått i (v)asken?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg er vagt bekymret for stæsjet som skal ankomme Telenor Arena fremover.

Det skjønner jeg godt. Når er det?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 01:11   #62
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var Grei Eks og tok Pip et par dager ekstra denne uken for at Exkallen skulle på jobbreise, selv om det var "hans uke". Han kom da ikke hjem i dag som planen var. Han hadde sjekket hurtigruta i morges, men der hadde de ikke flere ledige lugarer igjen på kveldens avgang fra der han var. Så nå er han og kollegaen på tur hjem i leiebil, og har lagt seg inn på hotell underveis. Kommer hjem i morgen.
Jeg sa at det kritiske punktet er om jeg kan gå direkte på fredagspils kl 16 imorgen, eller om jeg må hente barnet på sfo i morgen også.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 01:25   #63
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg sa at det kritiske punktet er om jeg kan gå direkte på fredagspils kl 16 imorgen, eller om jeg må hente barnet på sfo i morgen også.

Ja, den helvetes vulkanen vet å gjøre livet surt for folk!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 01:28   #64
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Min behagelige 3/4 flytur bele fort byttet bort i 6-7 timer på buss.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 01:40   #65
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en strandet mann i Danmark som kommer hjem med hurtigbåt i morgen. Og det er vel egentlig grunnen til at jeg har beveget meg inn på et helt nytt forum i kveld...

Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 08:36   #66
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mister sannsynligvis en tre dagers studiesamling i Paris fra mandag. Lurer litt på hvordan vi skal få gjennomgått pensumet da egentlig.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 08:45   #67
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Søstern min med mann skulle egentlig reise til Paris idag, en etterlengtet helgetur for bare de to, men sånn skulle det ikke gå.

Gammel 16-04-10, 08:47   #68
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det tror jeg ikke. Tvert imot tror jeg du får det mer kjipt med å forberede deg på det verste. Og dessuten har det man forbereder seg på en tendens til å skje, enten det er positivt eller negativt.

Jeg er ikke så overtroisk at jeg tror at jeg har makt til å la flytrafikken stanses i flere uker fordi jeg tenker på at dette kan ramme min egen sommerferie.

Jeg takler ting bedre om jeg er nogenlunde forberedt på at det kan skje. Det har 36 år på planeten lært meg om meg selv.
Jeg har det overhodet ikke kjipt i forhold til tanken på at min egen ferie kan bli avlyst som følge av dette;

1. Det er langt frem i tid.
2. Det gjelder så mange andre enn bare oss.
3. Det er overhodet ingenting jeg kan få gjort med det uansett hvor mye jeg ergrer meg.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 09:17   #69
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svigers kommer seg ikke til Spania, og svigerbestemor i Spania kommer seg ikke hjem.

Vi skal til USA via Island i juli, men det regner jeg med vil gå greit.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 09:18   #70
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Facebookstatus:
Viur herur på Islandur beklagur for detur som nåur skjerur, menur hvisur derur ikke betalur vårur gjeldur villur dennur vulkanur fortsettur å spyur utur askur.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 09:29   #71
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg er ikke så overtroisk at jeg tror at jeg har makt til å la flytrafikken stanses i flere uker fordi jeg tenker på at dette kan ramme min egen sommerferie.

Det var overhodet ikke det jeg mente.

Jeg synes bare det virker kjipt å alltid forberede seg på det verste og frykte konsekvenser som kanskje ikke skjer.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 09:33   #72
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vel, det er jo lite som tilseier at utbruddet er over nå. Det meste tyder på det motsatte egentlig, og det er vel meir truleg at vulkanen vil putre litt i ny og ne den nærmaste tida. Det er absolutt ikkje usannsynlig at det blir fleire tilfelle av fly på bakken i løpet av året. Vi skal med fly med jobben, tre gonger i mai. I juli skal ungane til Island (med fly, åff kårs), og deretter skal vi alle på flyferie. Eg ser det ikkje som usannsynlig at vi må endre planane, men det får vi nå ta litt på sparket da. Det er ikkje noko eg reknar med - eg tenker at det ordnar seg sikkert, men den tid den sorg!

Min mann har ofte snakka om Katla, og at når "ho" våknar (alle vulkanar er damer), så kan det bli mykje action. Islendingane er forsåvidt godt førebudd trur eg, men eg er ikkje sikker på om Europa har tenkt heilt over kva som vil skje

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 09:47   #73
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Nei vi har ikke blitt berørte, jeg skal ikke reise med fly før i juni, frem til da har det vel vist seg om dette vil være et langvarig utbrudd (sist var det på 18 mnd etter hva jeg har hørt). Så får jeg se om det finnes alternative måter å komme seg over "fjorden" på innen den tid.

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg synes bare det virker kjipt å alltid forberede seg på det verste og frykte konsekvenser som kanskje ikke skjer.

Det er vel ikke å frykte konsekvensene som er greien her vel, men det å være forberedt og dermed ikke bli så utrolig skuffet om det skulle komme noe i veien. F.eks planlegge kjærestetur, men så får man ikke dra fordi en av ungene blir syke eller lignende.

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Facebookstatus:
Viur herur på Islandur beklagur for detur som nåur skjerur, menur hvisur derur ikke betalur vårur gjeldur villur dennur vulkanur fortsettur å spyur utur askur.

Gammel 16-04-10, 10:07   #74
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke rammet, skal ikke ut og fly på det jeg vet. Vi skal østover i begynnelsen av mai, men har allerede planlagt å ta bilen.
Jeg har en tante og onkel i Roma, som skulle hjem på søndag etter planen ...
Ja, og en kollega som muligens er stuck i Trondheim på studiesamling. For å ikke snakke om konsulentene vi har på jobben som egentlig har base nord i landet og som skulle dratt hjem i går og tilbake til Bergen på mandag. De ble visst bare værende.

Gammel 16-04-10, 10:09   #75
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal reise bort om en uke på 'smøretur' med jobben om en uke. Hadde passet meg fint om det gikk i vasken, selv om det betyr at vi må jobbe istedet for å feste.

Men det er litt krise for meg om mine foreldre ikke kommer seg hjem til oss som planlagt. Da alt er lagt veldig opp til at de skal passe ungene mens vi flytter inn i nytt hus. Men som dere andre sier- det er ikke stort å gjøre med, man får ta det som det kommer.

Gammel 16-04-10, 10:12   #76
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nah, jeg har faktisk fordeler av denne asken, for jeg skulle egentlig være backup for en kollega som skulle reise på ferie i dag. Men nå har hun avlyst ferien og bestemte seg for å jobbe i stedet. Så da slipper jeg stress og ekstraarbeid.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 10:22   #77
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er hjertesyk og høyrisikogravid. Om noe skulle gå galt nå kan jeg ikke flys til et sykehus med hjertekirurgisk avdeling.

Gammel 16-04-10, 10:24   #78
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle vært i Teofelias fødselsdagsselskap i morgen. Men nå begynner det å spøke stygt for turen min.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 10:26   #79
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Facebookstatus:

Gammel 16-04-10, 10:29   #80
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Islendingane er forsåvidt godt førebudd trur eg, men eg er ikkje sikker på om Europa har tenkt heilt over kva som vil skje

Disse islendingene, altså. Først stikker de av med pengene til britene og nederlenderne, og nå lammer de flytrafikken i mye av Europa.

Huff, jeg synes synd på Island nå. Det kan ikke være særlig oppløftene å måtte bygge opp veier, tape jorbruksareale og turisme, på toppen av finanskrise.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:59.