|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
heimføing
|
Sv: Har turen din gått i (v)asken?Jeg var Grei Eks og tok Pip et par dager ekstra denne uken for at Exkallen skulle på jobbreise, selv om det var "hans uke". Han kom da ikke hjem i dag som planen var. Han hadde sjekket hurtigruta i morges, men der hadde de ikke flere ledige lugarer igjen på kveldens avgang fra der han var. Så nå er han og kollegaen på tur hjem i leiebil, og har lagt seg inn på hotell underveis. Kommer hjem i morgen. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Har turen din gått i (v)asken?Jeg har en strandet mann i Danmark som kommer hjem med hurtigbåt i morgen. Og det er vel egentlig grunnen til at jeg har beveget meg inn på et helt nytt forum i kveld... |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Har turen din gått i (v)asken?Jeg mister sannsynligvis en tre dagers studiesamling i Paris fra mandag. Lurer litt på hvordan vi skal få gjennomgått pensumet da egentlig.
|
|
|
|
#67 |
|
Retromum
|
Sv: Har turen din gått i (v)asken?Søstern min med mann skulle egentlig reise til Paris idag, en etterlengtet helgetur for bare de to, men sånn skulle det ikke gå.
|
|
|
#68 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har turen din gått i (v)asken?
Jeg er ikke så overtroisk at jeg tror at jeg har makt til å la flytrafikken stanses i flere uker fordi jeg tenker på at dette kan ramme min egen sommerferie. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Har turen din gått i (v)asken?Svigers kommer seg ikke til Spania, og svigerbestemor i Spania kommer seg ikke hjem. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Har turen din gått i (v)asken?Facebookstatus: |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Det var overhodet ikke det jeg mente. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
er her
|
Sv: Har turen din gått i (v)asken?Nei vi har ikke blitt berørte, jeg skal ikke reise med fly før i juni, frem til da har det vel vist seg om dette vil være et langvarig utbrudd (sist var det på 18 mnd etter hva jeg har hørt). Så får jeg se om det finnes alternative måter å komme seg over "fjorden" på innen den tid.
Det er vel ikke å frykte konsekvensene som er greien her vel, men det å være forberedt og dermed ikke bli så utrolig skuffet om det skulle komme noe i veien. F.eks planlegge kjærestetur, men så får man ikke dra fordi en av ungene blir syke eller lignende.
|
|
|
|
#74 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Har turen din gått i (v)asken?Jeg er ikke rammet, skal ikke ut og fly på det jeg vet. Vi skal østover i begynnelsen av mai, men har allerede planlagt å ta bilen.
|
|
|
#75 |
|
Off the map.
|
Sv: Har turen din gått i (v)asken?Jeg skal reise bort om en uke på 'smøretur' med jobben om en uke. Hadde passet meg fint om det gikk i vasken, selv om det betyr at vi må jobbe istedet for å feste.
|
|
|
#76 |
|
Textrovert
|
Sv: Har turen din gått i (v)asken?Nah, jeg har faktisk fordeler av denne asken, for jeg skulle egentlig være backup for en kollega som skulle reise på ferie i dag. Men nå har hun avlyst ferien og bestemte seg for å jobbe i stedet. Så da slipper jeg stress og ekstraarbeid.
|
|
|
#77 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Har turen din gått i (v)asken?Jeg er hjertesyk og høyrisikogravid. Om noe skulle gå galt nå kan jeg ikke flys til et sykehus med hjertekirurgisk avdeling.
|
|
|
|
#79 |
|
er grønn og fin.
|
|
|
|
#80 |
|
Sviiisj!!
|
Disse islendingene, altså. Først stikker de av med pengene til britene og nederlenderne, og nå lammer de flytrafikken i mye av Europa.
|
![]() |
|
|