|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Kan dere anbefale en slitesterk og vanntett overtrekksbukse til 7-åring?Må ha en overtrekksbukse og kanskje jakke også til snart 7 åringen vår. De har uteskole 1 dag i uka og der er det veldig greit å ha en god overtrekksbukse i stedet for regnbukse. Han sliter fort hull i knærne på klær og blir ofte våt. Er ikke sånn kjempefan av gummiregnklær. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Kan dere anbefale en slitesterk og vanntett overtrekksbukse til 7 åring?Vet du, den buksa som har holdt lengst her i huset, er ei Abeko-bukse kjøpt på Rema 1000. Allværsbukse-type. Aner ikke om den fortsatt finnes. Storesøster brukte den 2-3 sesonger, og nå har mellombror overtatt den. Han brukte den i høst, og har tatt den i bruk igjen nå, og det er enn så lenge den eneste utebuksa han ikke har klart å lage hull på. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan dere anbefale en slitesterk og vanntett overtrekksbukse til 7 åring?Jeg er utrolig glad i Bergans buksa mi. Men hvor slitesterk den er vet jeg ikke. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Kan dere anbefale en slitesterk og vanntett overtrekksbukse til 7 åring?Storebror har en fra Polarn jeg er superfornøyd med. Den er lett foret, og er tett som bare det. Han er ikke akkurat den som sitter på trappa og ser på, så den tåler en trøkk tror jeg. |
|
|
|
#6 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Kan dere anbefale en slitesterk og vanntett overtrekksbukse til 7-åring?Turbo fikk en bukse fra Exit nå og den er super.
|
|
|
|
#7 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Kan dere anbefale en slitesterk og vanntett overtrekksbukse til 7-åring?
Kunne tenke meg dette settet men vi har ikke Polarn O pyret her |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Kan dere anbefale en slitesterk og vanntett overtrekksbukse til 7-åring?Jeg er mest fornøyd med de fra Helly Hansen. Helly tec kjøpt på Obs. Vi prøvde P.O.P. men den er jo aaaaaltfor vid til mine spikergutter. Ikke sjangse å holde oppe i livet.
|
|
|
#10 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan dere anbefale en slitesterk og vanntett overtrekksbukse til 7-åring?Min sønn på snart 8 år har en bukse fra Bergans og en bukse fra Helly Hansen, kjøpt Coop Obs.
|
|
|
|
#11 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan alltids handle for deg om du ønsker |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Kan dere anbefale en slitesterk og vanntett overtrekksbukse til 7 åring?
Guttungen slet flere hull i Bergansbuksa si så jeg synes ikke den er så veldig slitesterk.
|
|
|
#15 |
|
Originala
|
Sv: Kan dere anbefale en slitesterk og vanntett overtrekksbukse til 7 åring?
Vi har også veldig god erfaring med denne. Kjøpte likevel HH-bukse til Knerten, siden det er fint med strikk under støvlene til 2-åringer. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
OI så snillt av deg!!! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Kan dere anbefale en slitesterk og vanntett overtrekksbukse til 7-åring?Ser det er veldig mange som har HH og mange med blandet erfaring. Den er jo ganske rimelig da iallefall. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
maler
|
Sv: Kan dere anbefale en slitesterk og vanntett overtrekksbukse til 7-åring?Jeg tror jeg betalte ca 600 for pop sin til mine? Jeg er fornøyd med den. Men jeg har også vært godt fornøyd med skogstad sine til 399, selv om jeg synes pop virker hakket bedre.
|
|
|
#20 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
Sv: Kan dere anbefale en slitesterk og vanntett overtrekksbukse til 7-åring?Mine hadde sist Skogstad som ble totalt utslitt; i stoff i sømmer, revnet osv. |
|
|
|
![]() |
|
|