Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Gode OG pene sko til dårlig rygg

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-10, 19:49   #41
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode OG pene sko til dårlig rygg

Hehe, tenkte jeg det ikke at dere ville kicke på de. Den modellen er knallgod og bare å kippe på og av. Men, de er små i størrelsen, så gå opp om du er usikker.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 19:50   #42
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kokosbolle: tenk å legge ut sånn da!!
Jeg skulle jo ikke ha noen sko nå.

De går vel ikke lenger opp en 41, men jeg er vel mellom 40,5-41 nå, pga at jeg går ned i vekt.

Disse var også søte, med litt grønt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 19:52   #43
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne er ganske Bluusk.

Jeg har litt lyst på denne fargekombinasjonen:

minibolle mai 2012
Gammel 19-04-10, 21:40   #44
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

De siste der: hvor får man kjøpt dem, fortrinnsvis i nettbutikk?

Gammel 19-04-10, 22:01   #45
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Surre: men vi gir jo deg masse inspirasjon?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 23:29   #46
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror Fly London skoene mine er de beste jeg har hatt som ikke har vært helt flate. De er ikke superelegante de jeg har, men de er hakket finere enn El Naturalista syntes jeg.

http://www.flylondon.com/

Jeg har de som heter Yellow Yuna.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 00:27   #47
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

De er litt små i størrelsen, og særlig varianten med rem rundt ankelen. (Jeg har tre par. ) Det andre paret kjøpte jeg fra en nettbutikk, men jeg har glemt hvilken. Det var en utenlandsk en. Supergode sko!

Mine er ikke små i størrelsen . Jeg bruker normalt 38/39 og kjøpte disse i 39. De var heller litt romslige enn trange. Men jeg har ikke sokker nedi da, så kanskje det er forskjellen?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 08:58   #48
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Mine er ikke små i størrelsen . Jeg bruker normalt 38/39 og kjøpte disse i 39. De var heller litt romslige enn trange. Men jeg har ikke sokker nedi da, så kanskje det er forskjellen?

Kan være produksjonen også. Kan variere fra år til år og fabrikk til fabrikk hvis de produseres flere steder. Mine er også små.

minibolle mai 2012
Gammel 20-04-10, 09:55   #49
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dr. martens da?

De nederst her ønsker jeg meg med ett iallefall!

Kurrant høyde på disse.

Gammel 20-04-10, 10:20   #50
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

De nederste var knallfine! Men hvor får man tak i dem?

Gammel 20-04-10, 10:23   #51
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Kan være produksjonen også. Kan variere fra år til år og fabrikk til fabrikk hvis de produseres flere steder. Mine er også små.

Det kan nok være noe i det du sier, kokos. Det er faktisk litt forskjell på mine par - typen uten rem har jeg faktisk såle i, mens det ene paret med ankelrem nesten er litt knapt. I tillegg finnes det en litt kraftigere vintervariant som er kjempestor i størrelsen, selv om det er samme type såle.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 10:26   #52
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

De nederste var knallfine! Men hvor får man tak i dem?

De heter Dr. Martens "Gia" - så det er bare å søke

Gammel 20-04-10, 16:26   #53
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Denne tråden har blakket meg...-jeg bare måtte bestille disse:

Må vel være kjekke å svippe på inn og ut av plattingen

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 18:05   #54
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Åh! De nederste var knallfine! Og de er veldig gode å gå i/gode for skrøpelig rygg, sant?

Jeg har ikke dårlig rygg, men dr. Martens er veldig gode å gå i synes jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:28.