Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Geografisk ignorante foreldre?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-10, 11:35   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Geografisk ignorante foreldre?

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Å reise rundt, se på ting, besøke gamle kulturelle saker. Kjeeeeedelig. Vil aldri skje. Ferie er soling, bading og 5-6 bøker i kofferten. Når barna er små så må nok bøkene vike litt da ungene må passes på, men bortsett fra det ønsker jeg ikke å gjøre noe som helst i ferien. Jeg er den politisk ukorrekte "har barna det bra har jeg det bra", og heldigvis liker jeg og barna mye av det samme.

Heldigvis er vi ulike. Hvis dette er ferie for deg, så synes jeg du skal kose deg med det. Jeg kan ikke tenke meg noe bedre enn det du nevner som kjedelig. Og jeg hører mange som sier at "har barna det bra, så har jeg det bra". Jeg er dessverre ikke laget sånn. Jeg må ha det kjekt selv også. Derfor gjør vi alltid begge deler. Barna lærer seg å sette pris på kultur, historie og arkitektur, jeg øver meg på å sette pris på bassengbading. Jeg har ifølge mannen min veldig godt av det sistnevnte. Jeg er generelt en altfor rastløs person som vil oppleve noe hele tiden. Jeg ville følt ferien som bortkastet og pengene ut av vinduet dersom jeg kom hjem etter en ferie der jeg ikke hadde fått sett meg om.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:03.