|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#161 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Takk for at du fikk meg til å hente opp den igjen - jeg har fnist mye av den oppigjennom.
|
|
|
#162 |
|
ctrl+z
|
Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...
Næmmli. Nettopp derfor har jeg sluttet på Elixia og går nå på mitt lokale nærsenter. Der har de pøbbkveld en gang i måneden.
|
|
|
#163 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Oppvaskmaskiner som ikke vasker rent.... æsj. |
|
|
|
|
|
#167 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...aC syns at en vulkan er en liten, enkel hverdagsting.
|
|
|
#169 |
|
*_*
|
Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Jeg kom forresten på en hverdagsting til som får meg til å ville slå, kjefte, sparke og sånn: Folk som mumler! Jeg hører litt dårlig i utgangspunktet, og mumling gjør at jeg nesten garantert ikke hører hva som blir sagt. Når jeg har spurt "Hva sa du?" sånn cirka fire ganger, og mumleren ikke skjønner at det er seg som må skjerpe uttalen får jeg lyst til å finne en ropert, tre den inn i øret til vedkommende og skrike "HÆÆÆ?" så høyt at jeg får sår i halsen.
|
|
|
|
#170 |
|
geskjeftig
|
Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Sånne bittebittesmå glasskår som er umulige å få opp av gulvet, selv med støvsuger, og som det ikke gjør direkte vondt å tråkke på, men som sitter fast i tåa i evigheter etterpå.
|
|
|
#172 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes det er ekkelt nok å få sms av mannen tirsdag formiddag om at "DER dukket linsa opp igjen!" Den som forvant i helga... *Bruker briller*
|
|
|
#173 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Når en hører at det er kø utenfor dass på jobb, og bæsjen bare IKKE vil trekkes ned.
|
|
|
#174 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() |
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Dårlig vær.
|
|
|
#178 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Øh? Jeg synes det er mye mer irriterende med folk som ikke setter seg på den plassen de har kjøpt, og gjerne starter en kaskadereaksjon med folk som må flytte seg eller finne en ny plass som en fjerde egentlig skulle ha og sånn går no dagan og filmen og FORPOKKERBARESETTDERENED!
|
|
|
#179 |
|
Absolute Beginner
|
Neineinei. Her snakker vi tre passasjerer på bussen (bøgda, må vite), eller kinosal med 400 seter, hvorav 370 er ledige. Da vil jeg ha intimsonen min i fred. |
|
|
|
|
|
#180 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() |
Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...Det aller mest irriterende er uansett folk som står rett utenfor t-banedørene når folk skal ut. Måtte de brenne. |
|
|
|
![]() |
|
|