|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Så du konsekvenser av ting da du var yngre?Nei. Jeg var dom såm et brø. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Så du konsekvenser av ting da du var yngre?Nå måtte jeg mimre litt om min nekete hemmafrutilværelse i Stockholm.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Så du konsekvenser av ting da du var yngre?Jeg så ganske tidlig konsekvenser av handlingene mine, men da jeg var et meget ondt og kalkulerende barn veide jeg konsekvenser opp mot lystopplevelse. Hvis det f.eks. var veldig fristende å være ute lenger enn avtalt innetid visst jeg selvsagt at det ville føre til kjeft. Jeg syntes til og med at kjeft og andre reaksjoner/sanskjoner var rettferdige og helt på sin plass. Likevel gjennomførte jeg som regel ulovlighetene mine, og når kjeftinga kom sto jeg bare stille og hørte på uten å si særlig til mitt forsvar eller komme med unnskyldninger. Jeg var jo egentlig enig med kjefteren. Opplevelsene betød mer enn kjeft, og jeg har aldri vært så redd for å bli kjefta på eller kritisert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Så du konsekvenser av ting da du var yngre?
Me too. Jeg har heldigvis vært i besittelse av en såpass stor porsjon flaks at bare en ting fikk store konsekvenser. Og det skremte meg sporenstreks inn på den smale sti. Etter det turde jeg knapt spise sjokolade utenom lørdager i sikkert 10 år
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Så du konsekvenser av ting da du var yngre?Jeg så konsekvenser til en viss grad da jeg var yngre, men jeg har også gjort noen valg som ikke var verdens smarteste, og hatt oppfatninger om at verden var anderledes enn den egentlig var. Jeg husker bl.a. at jeg diskuterte feminisme med mamme, og mente at det var så teit, vi var jo likestilte.
Det er mest sannsynlig samme Tora har fått, men har blitt trukket 50 % i skatt.
![]() |
|
|