Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Thai-restauranter i Oslo

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-09, 22:38   #41
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Thai-restauranter i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Nina, her.

Den heter Tasty Thai, de har god og billig mat, men jeg syns de har tapt seg litt i det siste.

Ja, jeg fant den på nett, men det står at den ligger i Theresegata - den jeg var på lå definitivt i Pilestredet. Kanskje de har flyttet?

Gammel 11-11-09, 14:13   #42
Davina
Nybegynner

Davina sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Davina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nam Fah har god mat, men Nambo Thai er mitt beste forslag. Ligger på frogner, Frognerveien?? Utrolig god mat!!!

Gammel 24-11-09, 01:07   #43
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Er det noen som vet hvorfor Rice Bowl ikke har skjenkebevillling? Litt merkelig synes jeg... kanskje de har mistet den? eller aldri hatt den?

Gammel 24-11-09, 01:17   #44
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Synes dette lille stykket som jeg fant under rubrikken "History" om Rice Bowl var ganske...sjarmerende

"Det var et gang et gul man, som visste ikke hva skulle gjøre da gul man kom til denne kaldte landet. gul man bestemte seg for å lage varm mat. gul man stod på gata og solgte maten. Maten ble veldig populært og etterspurt av konger i alle land."

Gammel 24-11-09, 09:07   #45
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Er det noen som vet hvorfor Rice Bowl ikke har skjenkebevillling? Litt merkelig synes jeg... kanskje de har mistet den? eller aldri hatt den?

Jeg har vært kunde der i ganske mange år, og de har aldri hatt sjenkebevilgning i de årene. De trenger det kanskje ikke? Stedet er jo som regel fullt uansett.

Gammel 24-11-09, 17:03   #46
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har vært kunde der i ganske mange år, og de har aldri hatt sjenkebevilgning i de årene. De trenger det kanskje ikke? Stedet er jo som regel fullt uansett.

Godt poeng! Det hadde allikevel vært hyggelig å ta seg et glass vin til maten når man skal ut og spise og fortsette kvelden på byen etterpå. Jeg har tatt med take-away derfra flere ganger og maten er veldig god ja

Gammel 30-11-09, 23:31   #47
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kom på at det ligger en super thairesraurant i kjelleren på Soria Moria på Torshov. De har god mat og er et sted som er mindre kitschy enn de andre thairesraurantene jeg har prøvd. Passer fint til en date!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 17:56   #48
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har noen nevnt Plah? Ligger i Hegdehaugsveien, mellom Lorry og SAS-hotellet (enkelt sagt). Fantastisk mat og service, i en litt dyrere klasse.

www.plah.no

Gammel 01-12-09, 18:32   #49
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har alltid vært glad i Siam på St.Hanshaugen. http://www.siamoriental.no/

Det er en stund siden jeg var der sist, så jeg vet ikke om det har endret seg.

Gammel 02-05-10, 12:22   #50
Elin

Elin sin avatar

Standard

Ville bare tillegge at vi spiste på Nam-Fah i kvadraturen i går. Maten var nyyyyydelig. Eneste minus synes jeg er at de serverer maten på hardplast (melamin?) og det gir meg litt flyreise-måltids-følelse....dessuten burde servitørene kunne strekke seg så langt som å ta betalt ved bordene, ikke i kassen, for såååå busy var det ikke der.

Men som sagt, maten var topp-klasse!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:11.