|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?
Enig! Jeg kan ikke fordra taler, av en eller annen grunn! Og de fleste hjemmesnekra sanger... Jeg lider meg gjennom det, og gleder meg til det er over.
|
|
|
#82 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Som regel er det jo nær familie i dåp og konfirmasjon, og stort sett syns jeg det er veldig hyggelig.
|
|
|
#83 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Bryllup er kjekt, konfirmasjon og dåp not so much, men i nær familie/krets er det vel så kjekt å treffe kjente der som andre plasser.
|
|
|
#84 |
|
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Jeg liker slike selskaper fordi det ofte er en anledning til å treffe familiene våre som bor langt unna.
|
|
|
#85 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?80-talls-dåp pleier å være morsomt. Og toga-konfirmasjon.
|
|
|
#86 |
|
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
At jeg ikke tenkte på det. Da hadde jeg sluppet stresset med å finne antrekk for dagen.
|
|
|
#89 |
|
Sviiisj!!
|
Antakelig ikke like taust som da min mor skrev sang til mitt bryllup, og hun var den eneste som kunne melodien, samt antakelig den eneste som overhodet ikke kan synge. Det ble pinlig taust.
|
![]() |
|
|