Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-10, 12:52   #81
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg elsker alt sånt ja. Bortsett fra alle talene, jeg hater taler. Og så elsker jeg mat og skravling, så det kan liksom aldri bli feil.

Enig! Jeg kan ikke fordra taler, av en eller annen grunn! Og de fleste hjemmesnekra sanger... Jeg lider meg gjennom det, og gleder meg til det er over.
Ellers synes jeg det er veldig hyggelig med både bryllup, dåp og konfirmasjon.

Gammel 03-05-10, 13:06   #82
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Som regel er det jo nær familie i dåp og konfirmasjon, og stort sett syns jeg det er veldig hyggelig.
I går var vi i konfirmasjon til eldste niese (mannens side) og jeg stor-koste meg.

Bryllup og pleier å være hyggelig, men det kan variere litt mer i forhold til hvem som er der og hvilket type bryllup det er. Erfaringsmessig er det flere lange (kjedelige) taler og mer stillesitting i bryllup enn dåp og konfirmasjon. Men det kan jo ofte rødvin veie litt opp for.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 13:22   #83
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Bryllup er kjekt, konfirmasjon og dåp not so much, men i nær familie/krets er det vel så kjekt å treffe kjente der som andre plasser.

Gammel 03-05-10, 14:59   #84
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Jeg liker slike selskaper fordi det ofte er en anledning til å treffe familiene våre som bor langt unna.
Vi skal ha konfirmasjonsselskap til helga, og jeg tror det blir både morsomt og koselig. Nå blir det stort sett bare den nærmeste familien, slik at alle kjenner alle. Mulig det hadde vært noe annet med 100 gjester og masse taler.

Gammel 03-05-10, 15:22   #85
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

80-talls-dåp pleier å være morsomt. Og toga-konfirmasjon.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 16:03   #86
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Og toga-konfirmasjon.

At jeg ikke tenkte på det. Da hadde jeg sluppet stresset med å finne antrekk for dagen.

Gammel 03-05-10, 16:10   #87
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det kommer helt ann på hvilket forhold jeg har til brudeparet, dåpsfamilien eller konfirmanten.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 16:12   #88
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg synes taler er kjempeunderholdende. Jeg pleier å lære så mye nytt om hovedpersonen(e) at det er en fryd.

..eller om taleren.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 16:16   #89
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

jeg har opplevd at det har vært nesten taust.

Antakelig ikke like taust som da min mor skrev sang til mitt bryllup, og hun var den eneste som kunne melodien, samt antakelig den eneste som overhodet ikke kan synge. Det ble pinlig taust.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:52.