|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Passiv
|
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Familie og venner er spredt over det ganske land, så jeg synes alltid det er gøy å treffe folk jeg ikke har sett på lenge. Så ja - jeg liker slike sammenkomster. |
|
|
|
#42 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Konfirmasjon og dåp er helt ok, til og med gøy når jeg bare har svelget den bitre realiteten at jeg må pynte meg. Bryllup er virkelig bånn i bøtta for et A-menneske som ikke fungerer etter kl. 22.30. Og så synes jeg eviglange middager med taler er en sann lidelse. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Curlingkone
|
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Jeg syns stort sett det er veldig koselig jeg.
|
|
|
#44 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Det meste er pliktløp dersom det inneholder formell middag med taler og sang. Jeg liker ikke det, spesielt sang har jeg issues med. Etter middagen pleier det å være hyggelig.
|
|
|
#45 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Trist å lese at så mange synes slikt er kjedelig pliktløp. Håper i alle fall at dere finner litt glede i å faktisk stille opp for familie og venner selv om dere synes det er kjedelig?
|
|
|
#46 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Taler og sanger har jeg forresten ikke opplevd i dåp/konfimasjon. Da har det bare vært nærmeste familie og god mat. Og det er jo ok. Da synes jeg kirken er det kjedeligste på hele dagen. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Jeg elsker alt sånt ja. Bortsett fra alle talene, jeg hater taler. Og så elsker jeg mat og skravling, så det kan liksom aldri bli feil.
|
|
|
#48 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?
Ouch, det har jeg heldigvis tilgode å oppleve, har aldri vært i et bryllup med dansebandmusikk, og jeg hadde heller latt være å gifte meg enn å spille noe sånt i vårt bryllup. Med unntak av Jag trodde englarna fanns. Ånei nå har jeg den på hjernen igjen!!
|
|
|
#49 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, ikke sant! God mat er alltid gøy. Jeg synes som regel slikt er koselig, jeg.
|
|
|
#50 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Fordi jeg ikke mener gørr og dørgende kjedelig med begrepet pliktløp, jeg mener "om jeg kunne velge på øverste hylle hadde jeg nok gått for noe annet, men jeg gjør dette i steden for noen andre sin skyld"
|
|
|
#51 |
|
Etylbarbital
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Jeg elsker alle anledninger til å lufte bunaden!
|
|
|
#52 |
|
Etylbarbital
Jeg synes taler er kjempeunderholdende.
|
|
|
#53 |
|
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Eg synes det er morosamt å møta familien, me er såpass mange at det er sjeldan alle er samla. Bryllup utanfor familien eg har vore i har stort sett vore kjekke, eit par direkte festlige, det kjem gjerne an på kven ein har til bords.
|
|
|
#54 |
|
intro
|
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Taler er hyggelig, synes jeg. Og så er jeg selvfølgelig en rev på å skrive festsanger, så jeg kunne nok ha ertet på meg flere av dere.
|
|
|
|
#55 |
|
*_*
|
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Jeg har begynt å synes det er riktig så festlig med sanger. Er det et tegn på at jeg begynner å bli gammel?
|
|
|
|
#56 |
|
intro
|
Neppe. En av de eldste her på jobb (godt over 60) tar lunsjen sin på kontoret de dagene det er bursdag, fordi hun synes det er så grusomt flaut når vi synger for jubilanten.
|
|
|
|
#57 |
|
Textrovert
|
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Jeg liker barnedåp best, så konfirmasjoner, så bryllup. Barnedåper og konfirmasjoner er mer min type sammenkomst, hvor folk prater uformelt og spiser god mat og sånn, mens bryllup ofte er kjedelige med mange taler pluss at jeg ikke er noen danseløve, så jeg kjeder meg når selve festen begynner.
|
|
|
#58 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Jeg føler meg bare beklemt om jeg må synge hjemmediktede sanger spekket med nødrim og med "morsomt" innhold. Aller verst er generelle sanger hvor bare brudeparets navn byttes ut fra gang til gang, og dessuten synes jeg at melodivalget "kjærlighetsvisa" er så parodisk at jeg bare fniser flaut hver gang den havner i sangheftet
|
|
|
|
#59 |
|
intro
|
Den har jeg brukt to ganger!
|
|
|
|
#60 |
|
Er frisk!
|
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Jeg synes det er utrolig mange kritiske mennesker her, jeg. Himmel og hav, finn på noe for å lage en spennende fest sjøl da istedenfor å okke dere over hjemmediktede sanger, kjedelige taler, feil musikk, feil melodi på sangen, for mange mennesker, for kjedelige mennesker, eller hva dere nå klager på.
|
|
![]() |
|
|