|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Det beste er som regel da "pliktløpet" er over og stemningen løses opp. Da kan det være koselig. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Søt og rar
|
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?
Ikke helt ulikt min bestemor, som var så flau over å ha glemt tannkrem at hun tok sjansen på at Lano gjorde samme nytten
|
|
|
#23 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?har nok hatt en del morsomme elementer i våre konfirmasjoner.... synes ikke alle andres er så morsomme. Jo stivere jo kjedeligere. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Nei. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
intro
|
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Det kommer veldig an på. Nå har jeg verken vært i dåp eller konfirmasjon på en mannsalder, men dette er typiske arenaer hvor min ulmende sosialangst kan slå ut i full blomst. Bryllup er nesten alltid morsomt.
|
|
|
|
#26 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Jeg syns det er kjempe koselig å være i alle disse begivenhetene jeg. Men så er jeg fryktelig glad i sånt og er veldig sosial av meg da.. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Viser tenner
|
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Bryllup er vel stort sett alltid morsomt (på et eller annet vis
|
|
|
#28 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Jeg e en enkel sjel som koser meg når det er utsikter til god mat, dessert og kake. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
can-jur
|
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Koser meg stort sett alltid.
|
|
|
|
#32 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Vennebryllup er morsomt, spesielt om det er mange andre gamle venner og bekjente der. Ellers er vi så liten familie at når man først møtes på noe så er det som regel hyggelig. Nå bor vi langt borte, og er sjelden med på noe. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
*_*
|
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Jeg vil være i en konfirmasjon med familien til Appelsin!
|
|
|
|
#34 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Jeg har vært i et par bryllup og har kjedet ræva av meg.og dratt lenge før festen har startet i 4 av de...
Sist redigert av Honda : 03-05-10 kl 00:20. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Vennebryllup kan være gøy. Men jeg synes egentlig alt sånt er nokså kjedelig.
|
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Blir ikke bedt i dåp eller konfirmasjon til annet enn veldig nær familie så da er det jo trivelig å møtes. Som ellers liksom. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Jeg synes tradisjonelle kirkebryllup er preget av alt for mye venting til at det er gøy. Når det formelle er over, er man så lei at man egentlig bare har lyst til å dra hjem og legge seg. Det er koselig å se slekta, for all del, men mange ganger er bordplasseringen slik at man blir mikset med vilt fremmede folk i timesvis, mens det er søskenbarnet man ikke har sett på 2 år man verker etter å få snakket med.
|
|
|
|
#39 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Eg har eit litt anstrengt forhold til heile familie- opplegget, så eg synest ikkje så mykje om dåp og konfirmasjon. Bryllup er som regel gøy da, kjem litt ann på kor godt eg kjenner brudeparet og gjestene. Har slitt med sosial angst i fleire år, så eg foretrekker å kjenna meir enn 1 for å sei da slik.
|
|
|
#40 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?I går brukte vi hele dagen på å reise, og være tilstede som søskenbarn av konfirmanten (dog ikke nært forhold). Det syns jeg var kjedelig
|
![]() |
|
|