|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvor bor barna ved et evt. samlivsbrudd? | |||
| Hos meg |
|
53 | 23,14% |
| Hos min ex |
|
9 | 3,93% |
| Begge steder - 50/50-deling |
|
118 | 51,53% |
| Jeg bor allerede alene med barna |
|
18 | 7,86% |
| Min ex bor allerede alene med barna |
|
1 | 0,44% |
| Vi er brutt og barna bor 50/50 hos hver av oss |
|
11 | 4,80% |
| Dette var en fin undersøkelse, men det er desverre ingen svar som passer for meg |
|
28 | 12,23% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 229. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#181 |
|
På lukket avdeling
|
Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?Barna hadde blitt boende hos meg, med samvær med far. Har allerede den eldste (som har en annen far) hos meg 100%, og det har jeg hatt i 13-14 år. Vi har tidligere prøvd å gå fra hverandre og da ble jenta også boende hos meg, med utvidet samvær med far. (annenhver helg, og ellers mange ettermiddager på besøk hos barna hjemme hos meg, felles middager osv) |
|
|
|
|
|
#182 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?Bor alene med arvingen, så det er ingen problemstilling.
|
|
|
#184 |
|
awesom
|
Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?
Om mannen min hadde ønsket at vi skulle gå i fra hverandre nå hadde jeg garantert blitt både sint og fryktelig såret. Poenget er vel at barnefordeling og for så vidt annen fordelig bør tas når stormen har stillnet. Det er jo en mann jeg elsker og som har vært en så stor del av livet mitt så lenge, jeg kan ikke se for meg at dette skulle bunnet i et så stort hat at vi ikke kunne fått til et greit brudd.
|
|
|
#185 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?Jeg tror heldigvis ikke at et brudd er så veldig sannsynlig for oss. |
|
|
|
|
|
#186 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?Jeg har det på samme måte som Blå.
|
|
|
|
#187 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?Ekkel tanke - tror vi hadde delt 50/50.
|
|
|
#188 |
|
By the Sea
|
Vel, med mindre man har for vane å gå ut ifra at man kommer til å handle i strid med grunnverdiene sine i enhver tenkt situasjon, så er det vel rimelig å anta at en "hvordan tror du du ville reagere" - diskusjon ikke vil være blottet for prinsipper?
|
|
|
#189 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?Hos meg.
|
|
|
#190 |
|
trenger lading
|
Jeg vil heller si at barnefordelingen bør tas kjapt. Å vente til "det stilner" kan bli en tøff periode for barna, med mye usikkerhet.
|
|
|
|
#192 |
|
awesom
|
Jeg sier ikke at man skal finne seg i hva som helst for å bevare freden, på ingen måte!
|
|
|
#193 |
|
awesom
|
Alt er jo relativt! Trenger man måneder og kanskje år før å komme over det værste sinnet, da blir det vel noe annet. Men å bestemme seg for å kjempe med nebb og klør for å få omsorgsrett, nærmest som en hevn, når man fremdeles er rasende, det kan jeg ikke tenke meg kan være gunstig.
|
|
|
#194 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?Selv om det er svært få som uttalt forsøker å "ta" ungene som hevn, ser jeg støtt og stadig at det skjer likevel.
|
|
|
#195 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?De skulle bodd hos meg, men hatt mye kontakt med far. |
|
|
|
|
|
#196 |
|
awesom
|
Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?Skulle det være noe bedre å bo fast hos en bitter og sinna forelder?
|
|
|
#197 |
|
awesom
|
Der skriver du det jeg tenker!
|
|
|
#198 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?Eldste sønnen er på papiret 50/50, men i praksis er han mest her.
|
|
|
#199 |
|
trenger lading
|
Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?Jeg ser litt på statistikken i pollen. Statistikk er selvsagt mulig å tolke på mange måter.
|
|
|
|
#200 |
|
Ad astra
|
Ikke så lett å skrive mye når det ligger her ute, men jeg hadde alle gode grunner til å være sint, forbannet, såret osv da det ble brudd mellom meg og Veslas pappa. Og jeg har temperament nok til å være bitch når slikt skjer.
|
![]() |
|
|