|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Privat er der ikke så veldig mye som gjør meg nervøs - det eneste må være om jeg har vært å tatt prøver hos legen og ventetiden til man får resultatet kan gjøre meg veldig nervøs, men det er fordi jeg alltid tror det verste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
awesom
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?
Er du meg?
![]() |
#63 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg blir sjelden nervøs egentlig.... Ikke når jeg skal på jobbintervju heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Oj, det er visst litt forskjellig. Å komme inn i et rom som er fullt av folk. Jeg liker å være litt usynlig. Før tannlegetimer. Når noen jeg er glad i ikke kommer til avtalt tid og når noen av barna er syke. (Katastrofetenkning. ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Det er ikke så mange situsajoner som gjør meg direkte nervøs, tror jeg. Å prate foran en forsamling med kjente er vel noe av det som gjør meg mest nervøs. Ukjente er bare gøy.
![]() |
#66 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?
Nei, ikke jeg heller.
![]() |
#67 |
Passiv
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Tannlegen, høyder, og før det jeg vet blir ubehagelige samtaler, live eller pr. telefon. |
![]() |
![]() |
#68 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg liker ikke å ringe og snakke med folk. Jeg har ikke telefonskrekk, men det å ringe til gamle kjente som det er lenge siden jeg har snakket med er skummelt. Generelt blir jeg litt nervøs i settinger der jeg er usikker på hvordan jeg bør hilse og presentere meg.
![]() |
#70 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg vet ikke helt hvor grensen mellom nervøs eller redd går, men da jeg skulle fjerne en stent og legge inn en ny i urinlederen for annen gang, var jeg så nervøs/redd at jeg gråt, for det hadde vært så jævlig vondt første gang de gjorde det.
![]() |
#71 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?jeg blir nervøs av ubehagelige samtaler, konfrontasjoner, presentasjoner, Gynekologen, å møte noen for første gang, se sivilsnut, snakke med personer jeg beundrer / ser opp til, at mannen er ute å reiser, å reise med fly og tog, når telefonen ringer på uvanlige tider, jobbintervju, for å miste noen jeg er glad i. Det er garantert mye mer jeg er nervøs for, men det var dette jeg kom på i farta.
![]() |
#72 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Ikke så mye lenger, heldigvis. Men eksamen (jeg skal dog ikke ha flere i mitt liv!
![]() |
#73 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Telefonsamtaler... Der jeg må ringe noen.
![]() |
#74 |
Strikker
Hvor: Sunnmøre
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Høyder, ta en telefon til ukjente, snakke til forsamlinger, tannlegen er det jeg kommer på i farta.
![]() |
#75 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Tannlegen.
![]() |
#76 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Altså, det er ikke riktig å si at jeg ikke i det hele tatt er nervøs foran forsamlinger. Jeg får sommerfugler og litt puls, men det oppleves ikke destruktivt, bare skjerpende. Jeg pleier faktisk å drikke espresso før viktige innlegg (eller intervjuer) fordi jeg føler at det skjerper meg å ha litt hjertebank.
![]() |
#77 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?-Tannlegen |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
representert
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?* å konfrontere voksne
![]() |
#79 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg går mye heller til en gynekolog enn å holde en selvlaget, dårlig forberedt presentasjon foran mange mennesker. (Men av og til kan man jo ikke velge)
![]() |
#80 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Nei, det har jo sjelden samme resultat.
![]() |
|
|