Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor bor barna ved et evt. samlivsbrudd?
Hos meg 53 23,14%
Hos min ex 9 3,93%
Begge steder - 50/50-deling 118 51,53%
Jeg bor allerede alene med barna 18 7,86%
Min ex bor allerede alene med barna 1 0,44%
Vi er brutt og barna bor 50/50 hos hver av oss 11 4,80%
Dette var en fin undersøkelse, men det er desverre ingen svar som passer for meg 28 12,23%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 229. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-10, 19:14   #201
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ved et eventuelt samlivsbrudd - hvor skulle ungene bodd?

Og BTW - Vesla bor ikke i koffert - hun har fullt ut fungerende hjem (eget rom, klær, leker osv) hos oss begge. Det var en viktig forutsetning for meg. Men med godt samarbeid kan vi gjerne droppe innom hverandre for å hente ting ved behov.

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 19:25   #202
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Men det var aldri aktuelt - for uansett hvor vondt det var for meg, og uansett hvor mye jeg ønsket å "ta igjen" på far, skulle det aldri, aldri gå ut over Vesla. Så etter å ha svelgt både stolthet, selvrespekt og kameler for min del, har vi et svært godt samarbeid. Og det er det eneste som betyr noe. Jeg hadde ikke gjort det for noen andre, men for Vesla kan jeg ta uansett mengde dritt, skyve det til side og sette henne først. Alltid.

Ja, det er slikt jeg snakker om.

Å sette barna i fokus selv om man som voksen befinner seg i et følelseskaos.

At man kanskje ikke klarer det så godt som man hadde håpet, det er ikke usannsynlig. Men tanken på noe annet enn at man skulle ta mål av seg å være så ryddig som overhodet mulig mtp på å sette barnas behov foran sine egne er rimelig fjern.

Gammel 10-05-10, 19:29   #203
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Problemene dukker opp når foreldrene er uenig i hvilken måte som setter barna mest i fokus. Det er vel der hovedproblemet ligger, at to stk skal klare å sette barna i samme fokus.

Gammel 10-05-10, 19:31   #204
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av A&A, her.

Jeg bor alene med sønnen min. Vi kommuniserer veldig dårlig, men vi var begge enig om at jeg var den som var best egnet til å ha sønnen vår.

Jeg ser hvor problemene kommer.

Gammel 10-05-10, 20:36   #205
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

De tre eldste bor hos meg. Blir det slutt mellom meg og faren til minsten så vet jeg ikke hvordan det blir. Jeg er egentlig ikke noe tilhenger av 50/50, men jeg tror ikke det beste for ungen er å bo mest hos meg. Han er så inderlig glad i faren sin og faren er en veldig god pappa. Hadde det bare vært oss tre så kanskje det beste hadde vært om han bodde hos pappan og hadde utvidet samvær med meg, men nå er det tre søsken her som gjør det hele litt vanskeligere.

Jeg håper vi ikke trenger å ta stilling til det.

Gammel 10-05-10, 22:27   #206
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Problemene dukker opp når foreldrene er uenig i hvilken måte som setter barna mest i fokus. Det er vel der hovedproblemet ligger, at to stk skal klare å sette barna i samme fokus.

Ja, det skjønner jeg.
Og jeg har ingen illusjoner om at det er enkelt eller at vi ville ha taklet det hele på en perfekt måte.

Men det er liksom en lang vei melleom "da ville jeg lagd et lite helvete for &%*@?&*" og den reneste idyll. Hele poenget mitt, er at man strekker seg langt og lengre enn langt som voskne for å skåne de små. Jeg tror egentlig ikke det er så stor uenighet om det.

Gammel 10-05-10, 22:31   #207
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av A&A, her.

Hvordan da? Vi har dårlig kommunikasjon på grunn av ting som har skjed mellom oss, ikke på grunn av barnet.

Jeg mente at setningene var litt underlige. Jeg skjønte at det var ex'en du hadde kommunikasjonsproblemer med. Men slik det står ser det ut som om det er sønnen din du kommuniserer dårlig med.

Gammel 10-05-10, 22:38   #208
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis man i utgangspunktet tenker at 50/50 er en dårlig løsning for barn og man anser seg selv og ex som like gode omsorgspersoner, vil jo eget ønske om hvor mye man vil ha ungene komme til å spille inn når man diskuterer? Uten at man da blir stemplet som en som ikke setter ungenes beste først? Eller?

Gammel 11-05-10, 08:37   #209
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Basert på mine egne erfaringer som skilsmissebarn ville omsorgen ved samlivsbrudd blitt fordelt 50/50.

Jeg følte at det var ganske trist og ekkel å være på besøk hos en av mine foreldre. For det er det man er, på besøk.

Jeg skjønner ikke de som har som argument mot 50/50 at barna må leve i koffert. De fleste barn har vel eget rom begge stedene, og dermed et eget sted å være uansett hvor de er. Når omsorgen ikke deles 50/50 må unga virkelig ha med seg koffert og besøke sin egen mamma/pappa.

I tillegg er det ganske trist at den forelderen som ikke har hovedomsorgen ikke får med seg barnas "dagligliv". Annenhver helg og to kvelder per uke gir ofte lite innsyn i barnas skole/barnehagehverdag.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 11:42   #210
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Ikke så lett å skrive mye når det ligger her ute, men jeg hadde alle gode grunner til å være sint, forbannet, såret osv da det ble brudd mellom meg og Veslas pappa. Og jeg har temperament nok til å være bitch når slikt skjer. Jeg visste dessuten at dersom jeg hadde gått inn for det, hadde jeg fått omsorgen alene, og maksimalt standard samvær for far.

Men det var aldri aktuelt - for uansett hvor vondt det var for meg, og uansett hvor mye jeg ønsket å "ta igjen" på far, skulle det aldri, aldri gå ut over Vesla. Så etter å ha svelgt både stolthet, selvrespekt og kameler for min del, har vi et svært godt samarbeid. Og det er det eneste som betyr noe. Jeg hadde ikke gjort det for noen andre, men for Vesla kan jeg ta uansett mengde dritt, skyve det til side og sette henne først. Alltid.

Kjenner meg veldig godt igjen her. Jeg har virkelig gode grunner til å være sint og skuffet over min datters far, men jeg har aldri latt det gå utover henne. Hun er veldig glad i sin pappa og da kommer det foran mine følelser. Vi har ca 60/40(60 hos meg). Jeg synes ikke det er optimalt for min egen del for jeg savner henne fryktelig når hun ikke er hos meg, men hun ser ut til å trives godt. Og hun bor heller ikke i koffert. Hun har sine egne leker og klær i hvert sitt hjem, så hun trenger ikke pakke med seg noe som helst når hun drar til og fra.

Men det har vært en stor belastning med faren hennes, han har vært hevngjerrig overfor meg fordi jeg valgte å gå(jeg hadde mine gode grunner). Men det ser heldigvis ut til å gå seg til, selv om det til tider ennå er vanskelig pga hans sinne mot meg.

Gammel 11-05-10, 11:47   #211
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Ikke en problemstilling jeg har tenkt mye over akkurat, og jeg håper jeg aldri seriøst må ta stilling til det.

Men tenker nok 50/50 og at vi måtte fått til en bo-ordning nær hverandre. Jeg hadde neppe kunnet bo i huset vårt dersom vi ble skilt, uansett av hvilken grunn, så vi får bare holde sammen.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 12:51   #212
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hvis man i utgangspunktet tenker at 50/50 er en dårlig løsning for barn og man anser seg selv og ex som like gode omsorgspersoner, vil jo eget ønske om hvor mye man vil ha ungene komme til å spille inn når man diskuterer? Uten at man da blir stemplet som en som ikke setter ungenes beste først? Eller?

Klart det. Jeg ønsker å ha ungen hvis vi går ifra hverandre, men det ønsker mannen også. Spørsmålet blir jo da hva som er best for han og hos oss vil jeg tro at vi må ta i betrakning at han har søsken hos meg.

Gammel 11-05-10, 13:04   #213
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Klart det. Jeg ønsker å ha ungen hvis vi går ifra hverandre, men det ønsker mannen også. Spørsmålet blir jo da hva som er best for han og hos oss vil jeg tro at vi må ta i betrakning at han har søsken hos meg.

Mens mannen din kanskje vil se det slik at det at han ikke har andre barn å ta seg av gjør at han får mer tid til deres felles barn, og at han derfor bør ha omsorgen.

Vi har alle en egen evne til å se de argumentene som gagner oss selv. Dermed kan det bli krig, selv om begge mener de setter barnets beste først.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 13:35   #214
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Mens mannen din kanskje vil se det slik at det at han ikke har andre barn å ta seg av gjør at han får mer tid til deres felles barn, og at han derfor bør ha omsorgen.

Vi har alle en egen evne til å se de argumentene som gagner oss selv. Dermed kan det bli krig, selv om begge mener de setter barnets beste først.

Akkurat. Det er greit å tenke fornuftig rundt det nå, men ikke så enkelt når en står i den situasjonen. Det er mange argumenter som kan brukes, men jeg håper virkelig at vi kunne blitt enig på en ordentlig måte om det hadde skjedd. Det er nytt for meg å ha barn med en som er veldig god omsorgsperson.

Gammel 11-05-10, 18:09   #215
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Nå har min kjære gitt meg rett i alle anklager om at jeg er en prinsesse og han er en slask, så vi er tilbake til 50/50 og rekkehus mens vi synger kombaja og går på salsakurs med ev. nye partnere.

Virkeligheten ligger nok et sted mellom mord og fornuftig samarbeid.

Forhåpentligvis ville vi klart å være siviliserte- ikke at vi klarte det sist ( seff fordi han var et dumt svin ), men er det mye følelser igjen så er det vanskelig å ikke oppføre seg som idioter, men å ha vært igjennom det og nesten ikke klart det, har i allefall lært oss at- jo selv vi kan bli totalt snøblind og gal av smerte og sjalusi så vi er ikke imune mot å ødelegge ungene våre i en sånn situasjon så vi måååå prøve å holde sammen og ev. ta vare på dem om det skjærer seg, vi har sett potensialet vi har for å ødelegge oss selv og dem i prosessen det er myyyye lidenskap mellom oss det må vi få til å arbeide for oss ikke mot oss.

Og det er litt godt å ikke ha så veldig mye illusjoner om " det lykkelige sammlivsbruddet" skulle det skje er vi ikke de beste til å avgjøre noe som helst, det må vi ha hjelp til ....om det hadde skjedd hadde jeg ringt familievern kontoret før nav for å si det sånn.

Gammel 11-05-10, 21:03   #216
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har delt 50/50. Begynte med ca 70/30 (da var han mest hos meg), men 50/50 ser ut til å fungere bedre hos gutten. Med delt bosted gir han ikke uttrykk for at han er på besøk hos den ene forelderen, men bor hos begge. Vi bor i samme skolekrets og han har klær og leker hos begge, så han har sjelden med seg noe ekstra i skolesekken den dagen vi har bytte.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 21:23   #217
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Basert på mine egne erfaringer som skilsmissebarn ville omsorgen ved samlivsbrudd blitt fordelt 50/50.

Jeg følte at det var ganske trist og ekkel å være på besøk hos en av mine foreldre. For det er det man er, på besøk.

Jeg skjønner ikke de som har som argument mot 50/50 at barna må leve i koffert. De fleste barn har vel eget rom begge stedene, og dermed et eget sted å være uansett hvor de er. Når omsorgen ikke deles 50/50 må unga virkelig ha med seg koffert og besøke sin egen mamma/pappa.

I tillegg er det ganske trist at den forelderen som ikke har hovedomsorgen ikke får med seg barnas "dagligliv". Annenhver helg og to kvelder per uke gir ofte lite innsyn i barnas skole/barnehagehverdag.

Eldste er hos faren sin annenhver helg, men det eneste hun tar med seg frem og tilbake er data, mobil, fotoapparat, sykkel. Ellers har hun alt hun trenger hos faren.

Om jeg og mannen skulle gå fra hverandre, hadde jeg ønsket, og tror egentlig, at minstemann hadde bodd sammen med meg.

Men mannen hadde en fin tanke her for noen år siden like før vi ble gift, eldste spurte om hva som kom til å skje om jeg og mannen gikk fra hverandre, og mannen svarte at da måtte jeg flytte, så ble han og ungene boendes. Eldste likte den veldig godt!!

Gammel 11-05-10, 21:24   #218
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dette har jeg ikke tenkt noe særlig over, men jeg svarte 50/50. Jeg tror ingen av oss ville hatt barna noe mindre enn det.

Gammel 12-05-10, 11:05   #219
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo ikke akkurat sånn at kidsa har med seg flyttelass selv om de har 50/50, eneste som blir tatt med frem og tilbake er skole/barnehagesekker.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 11:58   #220
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ville antatt en 60/40 deling, der de bodde mest hos meg. Jeg er organisatoren, den som jobber nærmest og har det mest fleksibelt i hverdagen. Vi har ulike roller ovenfor barna, og jeg er nok den som står dem nærmest i en del saker. Men jeg ville antatt at mannen ikke flyttet langt unna, og helst innenfor skolekretsen.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:05.