|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva deler dere på nett?Jeg deler ingen bilder av barnet mitt, ingen personlige betroelser jeg ikke kunne ha delt irl, ingenting av det såre i meg selv.
|
|
|
#22 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva deler dere på nett?Jeg gjør som Ru her på den åpne delen av forumet (og i M2): deler det samme her som jeg kan dele med naboen. Sextråder svarer jeg på veldig generelt, og det kunne aldri falt meg inn å utlevere mannen min. Jeg kan godt skrive at vi har hyppig sex og har et supert sexliv, men det kunne jeg også delt med de fleste, tror jeg. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
trenger lading
|
Sv: Hva deler dere på nett?I åpne forum tenker jeg på hva jeg deler. At det er ting jeg kan fortelle "alle", eller ikke er til skade hvis "feil" person leser. Ting som jeg gjerne vil holde litt mer for meg selv ligger kortere tid på nett og på lukkede fora. Og det mest personlige/vanskelige holder jeg til noen få.
|
|
|
|
#25 |
|
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva deler dere på nett?Jeg deler ingenting jeg ikke kunne ha fortalt ved lunsjbordet på jobb. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Pauset
|
Sv: Hva deler dere på nett?På forumet deler jeg ting som jeg kan dele med de fleste. Private ting som mitt sexliv deler jeg ikke. Mine nærmeste deler jeg ikke med noen ute på forumet. Jeg kan skrive litt om det i bloggen min der bare noen har tilgang. Er også forsiktig der. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
trenger lading
|
Sv: Hva deler dere på nett?
|
|
|
|
#29 |
|
can-jur
|
Sv: Hva deler dere på nett?Jeg deler ingenting jeg er ukomfortabel med at naboen eller mamma får vite.
|
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva deler dere på nett?Jeg deler heller ikke noe jeg er ukomfortabel med at mamma og naboen veit....nå er kanskje min terskel på det ganske andeledes en hos mange, men jeg er rimelig åpen- også om hvem jeg er osv, men det er mye jeg ikke deler.
|
|
|
#31 |
|
Einsam
|
Sv: Hva deler dere på nett?
Litt enig i denne, men det kommer også litt an på hvilket forum det er på. På et lite, lukket forum deler jeg mer enn ellers, som f.eks. her.
Ikke jeg heller. Men det har sin naturlige årsak |
|
|
|
![]() |
|
|