|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Hold-in badedrakt?Jeg innser jo at jeg kommer til å trenge dette i sommer hvis jeg i det hele tatt skal tørre å bevege meg på stranda. Jeg går vanligvis i bikini på stranda, men med kommende bolledeigmage vil jeg ikke føle meg komfortabel i bare det.
|
|
|
#2 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hold-in badedrakt?Jeg kjøpte en fra Faniwi for litt siden. Den hadde ekstrem hold-in-effekt det lille jeg prøvde den (den jeg hadde bestilt passet ikke). Var sånn modell med litt bein på, da.
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hold-in badedrakt?Takk for tips, shute. Jeg får google litt rundt, fikk nemlig fint lite på hold in bathing suit, men det heter vel tummy control kan jeg tenke meg.
|
|
|
#4 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hold-in badedrakt?De har faktisk en svart på Lindex med noe Hold-in. Den var faktisk veldig fin og grei pris også. Det var et svart "belte" under puppene som utrolig nok gjorde den relativt flatterende.
|
|
|
#5 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hold-in badedrakt?
Takk for tips, det høres jo veldig greit ut. Den trenger ikke å være så fryktelig fancy heller.
|
|
|
#6 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hold-in badedrakt?
Det er ikke sånn kjempehold-in, altså. Men nok til at det så greit ut. Og til den prisen, så syntes jeg det var greit (lurer på om det var 249,-)
|
![]() |
|
|