|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pille mot grått hår - hadde du tatt den?
Hvilke syrer sa du? :inntrisert: |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Pille mot grått hår - hadde du tatt den?Det kommer an på når jeg blir grå. Før 50: Kanskje. Etter: Antagelig ikke. (Lett å si nå...)
|
|
|
#85 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Nei, det tror jeg ikke men jeg er ikke sikker. Jeg har kun kjøpt den i utlandet. Der tror jeg den heter Retinova eller noe lignende. Den er reseptbelagt i mange land. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Blunkeblunke, kremer kan sendes, ikke sant? |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
Sv: Pille mot grått hår - hadde du tatt den?Jeg er sannelig ikke sikker, men heller nok mest mot nei. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Pille mot grått hår - hadde du tatt den?Jeg bruker en krem (og renseservietter) som heter Elixir, som inneholder fruktsyrer/A-vitamin, i en helt annen dose enn det Pelen snakker om, antar jeg. Dette kan ikke jeg noe særlig om, heller. Den har helt klart effekt, men det er kun overflatisk. Dvs. at jeg ser litt strammere ut i huden når jeg bruker den regelmessig, men så fort jeg slutter, går det tilbake. Den er fantastisk på porer og sorte prikker og sånt, da, det er jo rett og slett å syrevaske bort det aller, aller ytterste hudlaget.
|
|
|
#90 |
|
Passiv
|
Sv: Pille mot grått hår - hadde du tatt den?Har ikke lest hele tråden jeg. |
|
|
|
#91 |
|
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pille mot grått hår - hadde du tatt den?Jepp - hadde tømt i meg en hel pilleeske hvis sjansen bød seg |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Helt konge
|
Sv: Pille mot grått hår - hadde du tatt den?Jeg har ikke sett min opprinnelige hårfarge siden 80-tallet og jeg har ikke tenkt og begynne med det heller. |
|
|
|
|
|
#93 |
|
er her
|
Sv: Pille mot grått hår - hadde du tatt den?Nei jeg tror ikke det, men i og med at jeg ikke har grå hår så er det vanskelig å sette seg inni situasjonen.
|
|
|
|
#94 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Pille mot grått hår - hadde du tatt den?Jeg er opptatt av å holde meg i form og at huden er såpass myk at den ikke flasser, jeg farger de grå og svarte hårene mine - innimellom, men piller er jeg må dytte inn i munnen tar jeg bare hvis jeg virkelig, virkelig må. Og ofte ikke da heller. |
|
|
|
|
|
#95 |
|
By the Sea
|
|
|
|
#96 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Pille mot grått hår - hadde du tatt den?Presiserer: Jeg bruker pene og rene klær, jeg napper øyenbryna mine, prøver å føne/stelle håret slik at det ikke ser ut som en høysåte og liker flotte sko med hæler. Men jeg fikser ikke tanna mi', jeg sminker meg bare til fest og det går av og til et par-fire uker for lang tid før frisøren får besøk av meg |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Pille mot grått hår - hadde du tatt den?Vanskelig å si, jeg har en lys hårfarge med rødskjær, så grå hår synes ikke på meg. Moren min har samme farge, er 66 år og har ikke et grått hår enda. Jeg ser jo at venninner (og venner) som opprinnelig hadde mørkt hår styrer med farging osv. Når man ikke har det selv blir det vanskelig å si hvordan jeg hadde tenkt om jeg plutselig fikk det. |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Glamorøs
|
Sv: Pille mot grått hår - hadde du tatt den?Hvis pillen ikke er noe annet enn et kosttilskudd så bør den jo være sunnere for kroppen en stadig farging. Når det er sagt, så har jeg farget håret mye lenger enn jeg har hatt gråe hår, så jeg hadde nok ikke sluttet med det cold turkey med en slik pille heller.
|
|
|
#99 |
|
geskjeftig
|
Noen sånne kjenner jeg også, og det farger nok mine svar i denne debatten en smule.
|
|
|
#100 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Pille mot grått hår - hadde du tatt den? |
|
|
|
![]() |