Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Jeg vil slå opp med frisøren min og trenger en ny

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-10, 21:11   #21
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Jeg vil slå opp med frisøren min og trenger en ny

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg er ikke den som renner ned dørene hos frisør, men siden jeg ser du skriver Ski; de få gangene jeg har klippet meg har jeg endt opp flest ganger hos Edmund på Ski storsenter. Ligger i 3.etg.

Jeg setter meg ikke bare ned i stolen men sier jeg vil ha en som er dreven og som kan gi gode tips. Og jeg har alltid med bilde av sånn jeg vil ha det, hadde aldri turt å la frisøren få frie tøyler.

Enig med Gina - Edmund på Ski er bra dersom du får en erfaren. Men de er dyre. Kan derfor anbefale Salong Magic på Vinterbro Senter. De holder bevisst lave priser, har alltid ledig dropp inn. Kan anbefale Beena (indisk) samt en annen mørk dame, (voksen uten briller). De har i tillegg bra hudpleie (produkter og anbefaling).

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 21:23   #22
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Takk for tips! Vinterbro er dessverre utilgjengelig område. Ski er fint siden jeg jobber der og togpendler.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 21:53   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kutt på Grüner har jeg også vært fornøyd med, men jeg kan ikke ha en frisør jeg må booke lenge på forhånd. Min beste frisør jobbet på Kutt på Grønland, men han ble altså sveiser. Jeg tror dessuten salongen er lagt ned? Synd, for den var en sånn kul gammel barbershop med gamle stoler og alt.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 22:41   #24
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

[...] Anders er flink til å klippe og massere hodebunn.

Bare bekrefter dette, altså.

Gammel 19-05-10, 22:42   #25
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Bare bekrefter dette, altså.

Hihi, er han søøøøt også eller?

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 22:43   #26
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Hihi, er han søøøøt også eller?

Nja, njo, joda. Men han var søtere før. Da jeg begynte som kunde der, i 2002, hadde han en suveren Che-look, med lua og alt.

Gammel 19-05-10, 22:48   #27
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Klippet meg hos Tove på Adam og Eva, Ski Storsenter. Hun var veldig flink!! (Klippet og stripet). Ellers er jeg fan av Christian på Billie Bangs, Grunerløkka.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 22:49   #28
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Synd, for den var en sånn kul gammel barbershop med gamle stoler og alt.

Du kommer til å like Billie Bangs.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
Gammel 19-05-10, 23:00   #29
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal jeg dit? Når?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 23:02   #30
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Skal jeg dit? Når?

Det er bare å bestille time

Gammel 19-05-10, 23:59   #31
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Nja, njo, joda. Men han var søtere før. Da jeg begynte som kunde der, i 2002, hadde han en suveren Che-look, med lua og alt.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 00:57   #32
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Frisøren min har sluttet!
Hun skal videreutdanne seg, nemlig. Hvorfor kan hun ikke bare fortsette med å farge og klippe håret MITT?

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 12:41   #33
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er på saken, Turban. Husker navnet til frisøren, serru. Men hun er i Oslo.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:59.