|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?Vi er et fransk firma, og det der er alltid litt komplisert.
![]() |
#43 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?
Jah! Det forklarer saken da jeg endte opp med å klemme en Liseberg-kanin på lørdag.
![]() |
#45 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?Jeg vet ingenting om kinnkyssing. Derimot så har jeg blitt fortalt at de fleste japanere foretrekker at de vestlige djevlene kommer med et enkelt nikk fremfor at de forsøker seg på ærbødig bukking. Det ser nemlig skikkelig, skikkelig teit ut.
![]() |
#46 |
Passiv
|
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?Jeg kysser ingen og ingen kysser meg. Man må gjerne mene at sånn gjør franskmenn eller hva har du det - men sånn gjør ikke jeg det. Jeg har den stiveste håndhilsearmen som effektivt holder folk på avstand. |
![]() |
![]() |
#47 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?Jeg har nesten vent meg til tre-kyss-hilsenen som er vanlig i Nederland. Men hva er egentlig fasiten på hvilken side vi starter med?
![]() |
![]() |
#49 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?Jeg kan godt klemme på gode venner, men kyssing og klemming på fremmede synes jeg er, eh, fremmed |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?Åh, Vind, den er morsom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?Kinnkyssene takler jeg dårlig. Det er ikke helt meg. Intimsonen min er veldig liten og mange ganger kan en klem være vanskelig å takle
![]() |
#52 |
Epikur
|
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?Dobbel kinnkyssing og klemming når jeg ikke føler at vi er in the zone er litt styr. Jeg prøver å være på hugget på hilsingen, slik at jeg - som initiativtaker - kan bestemme hva slags hilsen vi skal ha. Jeg trives med håndtrykk, kinn/hånd-kombo, god-klem med arm rundt og god-klem med arm og kinnkyss.
![]() |
#53 |
Ad astra
|
Og reaksjonen til motparten hvis man på mer norsk maner kjører en "Oh, you know, it's a bit busy right now, but it'll be fine, I guess..."
![]() |
#54 |
Ad astra
|
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?Og for å holde meg til trådtema - håndhilsing og klem er helt greit - kyssing hvis det er heeeeelt klart at den andre anser alt annet for fornærmende, men jeg er ikke en kysse-initiativtaker selv....
![]() |
#55 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?Jeg spurte min nederlandske kollega idag - og visstnok praktiserer nederlendere 3 kyss I nederland og 2 kyss UTENFOR (fordi "alle andre" har enten to eller 4). Vanligvis høyre side først |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?Nei, her er jeg skikkelig dårlig rett og slett. Jeg er gjerne med på både kyss og klem dersom den andre ser ut til å ha greie på hva h*n gjør. Når den andre blir usikker da blir det fort vanskelig for meg også.
![]() |
#57 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?Jeg har litt stor intimsone, og sliter litt med både kyssing og klemming med andre enn de aller nærmeste. Men jeg har blitt bedre på å takle sosial klemming de siste årene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?Jeg er en håndhilser, ikke glad i kosing og klemming om det ikke er mann og barn. Kyssing på kinn, der suger jeg nok virkelig!!
![]() |
#59 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Takler dere alle hilseritualer med glans?Jeg fant meg i forlegenhet da jeg traff moren til en kompis av mannen og hun strakte ut begge armene, tok mine hender i begge sine og løftet dem opp, ned og til sidene i en fin rytme. Jeg neide ikke, men var usikker på om jeg ikke burde det... |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du lever ikke akkurat opp til nicket ditt må jeg si |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|