|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ved evt. streik i barnehageJeg tar med ungen på jobb og deler det med mannen. Har ikke noen som kan passe han, og noen feriedager er det ikke mulig å ta siden vi ikke akkurat bestemmer over ferien vår som lærere. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Audacious
|
Sv: Ved evt. streik i barnehageJeg ville tatt med Plutten på jobb, tatt litt hjemmekontor, og så ville jeg avspasert noe av min altfor store plusstid. Ulvefar disputerer 11. juni, så det hadde nok falt på meg denne gangen, ellers ville vi ha delt på det.
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ved evt. streik i barnehageJeg har eksamen den 28., så den 27 og 28 blir det nok pappaen som måtte være hjemme fra jobb. Etter det er det teoretisk sett sommerferie for meg (sånn med unntak av den fleksible sommerjobben), så da vil det være min tur. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
I mål
|
Sv: Ved evt. streik i bhg.
Den gangen jeg mener at jeg brukte Syk barnepasser var det etter dialog med jobben faktisk. De visste godt at jeg var borte på grunn av streik, det var ingen hemmelighet (det var som sagt en halv dag, så det var ikke noe ekstremtilfelle). |
|
|
|
![]() |
|
|