|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Halvnakne og nakne profilbilderDet å se utvalget av profilbilder er jo interessant fordi profilbildene blir valgt ut av det utvalget bilder en har av seg selv, og hvilke blider som finnes gjenspeiler til en viss grad hva vi er opptatt av og liker å gjøre.
|
|
|
#42 |
|
heimføing
|
Sv: Halvnakne og nakne profilbilderLitt interessant tema dette. Hvordan man vil fremstå, og hvordan andre ønsker at man skal. Sist redigert av -ea- : 23-05-10 kl 15:09. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Halvnakne og nakne profilbilder
Hm, slettet henne fordi hun var avbildet i sykepleierkostyme.
|
|
|
#44 |
|
By the Sea
|
|
|
|
#45 |
|
By the Sea
|
Sv: Halvnakne og nakne profilbilder..."velutstyrt friluftsmann"
|
|
|
#46 |
|
Borte
|
Sv: Halvnakne og nakne profilbilderSiden jeg er en av de få som ikke har forsvart å være i friluftsklær og bunad i denne tråden, så føler jeg at det er meg som blir kalt surmaget, provosert og diverse i tråden her. Jeg er verken sur eller provosert av bilder på facebook altså. Jeg bare reflekterer rundt det og trekker paralleller til andre ting i mediene, typiske trekk ved folk på min alder osv. Jeg syns det er interessant å filosofere over sånne fenomener og ting jeg mener er trekk ved samtiden og samfunnet vi lever i. Det er overhodet ikke meningen å kritisere noen her eller andre steder eller tråkke noen på tærne.
|
|
|
#47 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Halvnakne og nakne profilbilderPå facebookprofilen min er bildet skikkelig sexy, asså |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Halvnakne og nakne profilbilderSkjønner godt hva dere mener, Kasia og Haugtussa. Tenker det samme som dere. Heller ikke på en surmaget måte, mer på en underholdende og filosoferende måte. Samme gjelder statusfelt. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
ctrl+z
|
Jeg sa ikke at det var en venn, det var en FB-bekjent. Stor forskjell.
Se over.
Det er jeg helt enig med deg i.
|
|
|
#51 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Halvnakne og nakne profilbilderJeg skal ærlig innrømme at jeg skryter av meg selv på mitt profilbilde på FB. Der poserer jeg nemlig i egenstrikket kjole, og jeg virkelig poserer.
|
|
|
|
#52 |
|
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Halvnakne og nakne profilbilderJeg har ingen venner med nakne eller halvnakne pofilbilder paa FB ser jeg naa. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
By the Sea
|
Sv: Halvnakne og nakne profilbilderKasia - jeg hadde ikke deg spesielt i tankene.
|
|
|
#54 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Jeg skjønner det fortsatt ikke...slettet du henne fordi hun var avbildet i sykepleieruniform eller fordi hun bare var en bekjent eller en kombinasjon av dette?
|
|
|
#55 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Halvnakne og nakne profilbilderI profilbildet mitt er jeg utkledd som Nancy Wilson.
|
|
|
|
#56 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Er de fleste andre FB-vennene dine like deg?
|
|
|
#57 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Halvnakne og nakne profilbilderJeg humrer også litt over Blondie som slettet vennen med sykepleieruniform. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Shake it out!
|
Sv: Halvnakne og nakne profilbilderNå måtte jeg inn og sjekke FB, og det var skuffende få nakne og halvnakne profilbilder. Jeg hadde ei venninne i bikini for ikke så lenge siden, og jeg husker at det eneste jeg tenkte at det var kuult at hun var så fornøyd med kroppen sin at hun ville offentliggjøre et bikinibilde av seg selv.
|
![]() |
|
|