|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva vil du med bloggen din?Holde slekta oppdatert, så de for all del ikke stikker innom for å sjekke hvordan det går.
|
|
|
|
#22 |
|
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva vil du med bloggen din?Jeg blogger for å få et utløp for skrivekløen som iblant kommer og tar meg. Det kan være små skråblikk, stemninger, bilder eller annet som opptar meg der og da. I utgangspunktet skriver jeg ikke for å nå ut til massene, og har ikke gjort noe for å få opp besøkstallene, men gleder meg over de tilbakemeldingene som kommer.
|
|
|
|
#23 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva vil du med bloggen din?Først: Jeg elsker marsvinnytt i Retzebloggen.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#24 |
|
can-jur
|
Sv: Hva vil du med bloggen din?For å holde oversikt over hestetreningen.
|
|
|
|
#25 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Hva vil du med bloggen din?Jeg blogger i hovedsak for å skrive av meg (og forhåpentligvis underholde noen andre med) rare vers og bilder som detter ned i hodet mitt stadig vekk.
|
|
|
#26 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Hva vil du med bloggen din?Hva jeg vil med bloggen, ja si det. Jeg liker å skrive. Det har jeg gjort de siste årene og bruker bloggen her på FP som ei dagbok. Jeg har en annen blogg også på blogspot, som er lukket for alle, men den skriver jeg ikke så mye i lengre.
|
|
|
|
#28 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Hva vil du med bloggen din?Marsvin er rare dyr synes jeg. De ser så snåle ut. Jenta mi har 4 voksne nå. 3 hunner og 1 hann. Hunnene har fått unger nå, så det er tilsammen 5 unger. Stort sett plystrer de i buret ute hele dagen. Lett gjenkjennelig lyd. Må fnise litt hver gang jeg ser dem, for de er rare synes jeg.
|
|
|
|
#31 |
|
trenger lading
|
Sv: Hva vil du med bloggen din?Jeg har hatt en "halvoffentlig" blogg i litt over et år. Sier halvoffentlig fordi den er åpen, men den er ikke søkbar. Da er det kun de som kan adressen eller skriver "feil" som ser den. Jeg har også en slik "teller" på den, så jeg ser ca hvem/hvor mange som er innom. Det er få treff som jeg ikke kan gjette meg ca til. Er uansett ikke "farlig" om fremmede ser den. Legger inn litt bilder av oss, og skriver litt hva vi driver med. (for jeg er av de stae som ikke er på FB enda...) Jeg er påpasselig med å ikke nevne når vi f.eks reiser bort, men skriver gjerne om det etterpå. Legger jeg inn bilder med andre folk på spør jeg alltid først. I det siste har det vært litt mer tanker og funderinger, men jeg veier veldig nøye akkurat hva jeg skriver der så ingenting kan mistolkes.
|
|
|
|
#32 |
|
Passiv
|
Sv: Hva vil du med bloggen din?Min blogg er svært personlig. Den er også svært lukket og jeg har strenge krav til å eventuelt slippe noen inn. |
|
|
|
#33 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Hva vil du med bloggen din?Min blogg er kun tilgjengelig for meg, og brukes som en slags dagok. Selv om jeg skriver i den heller sporadisk. Det kan være ting jeg opplever som spesielt trist eller veldig fint. Liker å kunne ta bilder med mobilen, skrive noen ord og sende til bloggen så har jeg umiddelbart en liten huskelapp om når noe bestemt skjedde. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Hva vil du med bloggen din?Jeg nerder. Skriver om ting som ingen rundt meg har noen interesse av å høre meg tyte om, men som det hender at en og annen ellers i Norge har har lyst til å lese. Og så prøver jeg å redde verden bittelittegrann. Eller ihvertfall kanskje gjøre den økonomiske hverdagen for en eller annen der ute litt mer fleksibel.
|
|
|
#35 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hva vil du med bloggen din?Jeg har en blogg som er godt vedlikeholdt og oppdatert siden begynnelsen av 2002. Det het ikke blogg da, men "dagbok". Den begynte opprinnelig som en greie mellom meg og bestekameraten min som er nederlender, hvor vi fortalte om hverdager, la ut bilder og andre artige ting. Med årene har flere lesere kommet til, og familie og venner liker spesielt godt å lese om og se bilder av babyen, nord-norsk natur og artige ting jeg legger merke til i hverdagen.
|
|
|
|
#36 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva vil du med bloggen din?Av en eller annen grunn dukket denne tråden opp da jeg søkte på tittelen på en krim, selv om det ikke var det jeg så etter så fikk jeg lyst til å svare uansett.
|
|
|
#37 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2010
![]() |
Sv: Hva vil du med bloggen din?Jeg har kjøpt et digitalt speilrefleks og da fungerer bloggen ypperlig for å vise frem bilder. Jeg bruker kameraet MYE mer fordi jeg kan utfolde meg selv, selv om det kanskje bare er bilde av tven eller ting jeg har bestilt på nett |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva vil du med bloggen din?Tja, jeg blogger om livet som fembarnsmor (som sikkert egentlig ikke er så mye annerledes enn andre småbarnsmødres liv). Den begynte som en lukket blogg, men siden jeg fikk så mange spørsmål om å få tilgang så åpnet jeg den liksågodt. Der får jeg ut litt skrivekløe, når jeg bare har tid.
|
|
|
|
#39 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hva vil du med bloggen din?Jeg blogger ikke lenger. Jeg blogget for å dele kunst og håndverksideer, da særlig origami med lærere i småskolen, foreldre, barnehagepersonale og ellers interesserte. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hva vil du med bloggen din?
Hmmm... kanskje jeg må starte med litt personlig blogging. |