Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva vil du med bloggen din?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-10, 19:51   #41
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva vil du med bloggen din?

Opprinnelig lagt inn av Veslemøya, her.

Jeg blogger ikke lenger. Jeg blogget for å dele kunst og håndverksideer, da særlig origami med lærere i småskolen, foreldre, barnehagepersonale og ellers interesserte.

Hva må til for å kunne lese bloggene her inne på forumet? Jeg kommer ikke inn på linken du refererer til.

Den linken er til en tråd i medlemssalongen, der du trenger 100 innlegg og 100 "poeng" for å lese.

Noen blogger her er åpent for alle og noen er lukket. De lukkede må du spørre bloggeier om tilgang til.

Gammel 23-05-10, 21:03   #42
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva vil du med bloggen din?

Jeg har en blogg på jobb, der forteller jeg om stort og smått som skjer på arbeidsplassen. Lesere er publikum og kollegaer andre steder.

På FP har jeg en lukket blogg med relativt mange lesere. Aktiviteten og innholdet i bloggen varierer stort. Jeg har ingen rød tråd, men skriver om det som opptar meg der og da. Hvorfor ikke dagbok? Fordi jeg liker å få svar, at noen klapper meg på skuldra og sier at jeg har vært flink og pen - når jeg føler det, og andre ganger deler ut klemmer og forteller at andre også har bråkete barn og rotete hus.

I perioder skriver jeg noe hver uke, andre ganger går det lenge mellom bådt gullkorn og andre frø.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:36.