|
|
#341 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Jeg er enig i en ting - man skal ikke stole blindt på leger. Jeg har selv sittet og sett ene legen til mitt barn skrive opp medisiner han ikke bruker på pleieplan ved innleggelse, jeg har fått utlevert feil papier, noe som ble oppdaget da jeg ikke skjønte et kvidder av hva som sto i dem og jeg ba en lege forklare for meg, etc. Jeg har også stått på sidelinja og sett hvordan en baby ble reddet i siste liten etter feilmedisinering da legen gjorde en grov regnefeil.
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 28-05-10 kl 10:09. |
|
|
|
|
#342 |
|
Ekvilist
|
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Jeg synes at private diskusjoner/brev/kall det hva du vil som allmennheten ikke forstår et pøkk av godt kan tas på PM eller mail, og ikke via FP.
|
|
#343 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: -
![]() |
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)
Hva i alle dager menes med dette?
|
|
#344 |
|
Nybegynner
![]() |
nei kom ikke så langt
da synes jeg du skal gi han en rose
takk for det Milfrid du har skjønt det bra det er sånne fine mennesker som deg. |
|
|
|
|
#345 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Dette er en veldig merkelig tråd. |
|
|
|
|
#346 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Overnatting på husmorskolen hørtes interessant ut, men ble det bare med den ene overnattingen?
Ingen tvil....
Sist redigert av SSE : 28-05-10 kl 11:43. Årsak: Opz, glemte visst punktum |
|
|
|
|
#347 |
|
This is normal!
|
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Jeg tror jeg slenger inn en sånn igjen jeg:
|
|
|
#348 |
|
Multitaskingmaniac
|
Joda, men hvordan skal jeg gjøre meg kjent med sakens kjerne når jeg ikke aner hva den egentlig er? Og det er ikke skrivefeilene som gjør det vanskelig å forstå.
Stor 07 Mellom 09 Mini 13 Sist redigert av MegaMie : 28-05-10 kl 10:39. |
|
|
|
|
#349 |
|
Stiv
|
|
|
|
#350 |
|
Mother of Dragons
|
Hæh?
|
|
#351 |
|
Passiv
|
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Jeg kjenner at jeg syns det er vanskelig å følge med på hva som skjer over here også jeg. |
|
|
#353 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Det har jeg allerede bedt om, smilefjes - men jeg tror ikke det er noen som klarer få oversikta.
|
|
#354 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
HÆ?
|
|
#355 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg sitter og forundres over at ingen har kalt seg "hjerteberte" ennå jeg.
|
|
#356 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg tipper at disse nykommerne kjenner hverandre eller tror de kjenner igjen andre som de har diskutert med, de anklager jo hverandre for løgn etter at noen har lagt inn ett innlegg.
|
|
#357 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Eg datt av lasset for tja... 7-8 sider siden, men god underholding er da.
|
|
#358 |
|
Passiv
|
|
|
|
#360 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Poenget mitt var rett og slett at det ble snakket en del utenom det saken handlet om her.
Sist redigert av SSE : 28-05-10 kl 11:44. Årsak: Jeg uttrykte meg feil - og glemte punktum før smilefjes |
|
|
![]() |
|
|