Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg har hatt et ubehagelig møte med edderkopper i dag

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-10, 19:03   #21
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har hatt et ubehagelig møte med edderkopper i dag

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Åh herregud, Xian! Nå er jeg helt ødelagt.

Huff, beklager. Det var vel ikke denne formen for terapi du trengte. (Skjønt det kan kanskje kalles en slags nettbasert eksponeringsterapi? )

Men hvis man har slike edderkopper i sitt nærmiljø kan man ikke passe godt nok på. Jeg er også helt ødelagt om dagen. Går rundt med høy puls og snuser i alle kriker og kroker.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 19:04   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei herlighet, jeg mente det ikke sånn, jeg er glad du skrev det så jeg skjønner at man må ha øynene åpne. Jeg har jo sett sånne eggsekker før, men det der trodde jeg ikke gikk an, engang. Fy faen, altså! Stakkars deg, du må jo ha hatt mareritt i lange tider!

Gammel 01-06-10, 19:09   #23
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Nei herlighet, jeg mente det ikke sånn, jeg er glad du skrev det så jeg skjønner at man må ha øynene åpne. Jeg har jo sett sånne eggsekker før, men det der trodde jeg ikke gikk an, engang. Fy faen, altså! Stakkars deg, du må jo ha hatt mareritt i lange tider!

Ja, jeg er på ingen måte kommet over det, fem år etterpå. Det rare er at de fleste jeg har snakket med har sett slike nett, men ingen har hatt dem innendørs. Bortsett fra meg, som har den mest fremdtredende araknofobi av alle jeg kjener.

Og nettene spinnes lynraskt. For to år siden var det spent opp et nett fra barnevognen ( ) til husveggen, og vognen hadde ikke stått der mer enn et par timer. (Da var det ikke fullt så mange egg i nettet, men likevel.)

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 19:14   #24
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Xian - jeg hadde dødd!

Gammel 01-06-10, 19:15   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja de er sykt raske. Fy fader så mye creepy som finnes i naturen altså. Litt fascinerende da, men bare utendørs! Jeg kjenner enda jeg er helt paranoid etter min lille (sammenlignet med din) opplevelse, føler det kreler her, men vi har nok fått tatt alt.

Gammel 01-06-10, 20:58   #26
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 21:28   #27
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

... og enda så ler noen av meg når jeg ikke vil gå i kjelleren alene!
:grøss:

Gammel 01-06-10, 21:34   #28
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Åh herregud, Xian! Nå er jeg helt ødelagt.

Jeg og! Hvorfor åpnet jeg denne tråden. Jeg levde i lykkelig uvitenhet om at de kunne ferdes på denne måten!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 21:38   #29
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 21:40   #30
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde dødd på meg!

Gammel 01-06-10, 21:43   #31
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Å fysj og fy, blir helt skjelven bare av å lese dette...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 21:44   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg fortalte nettopp mannen min om Xian-historien, begynte nesten å grine mens jeg fortalte det, jeg VIL ikke at sånne ting skal kunne gå an annet enn i skrekkfilmer!

Gammel 01-06-10, 21:49   #33
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jentungen på snart 9 hadde samme opplevelse for et par uker siden. Satt og ordnet med klær og ser så opp i hjørnet - der henger det ørten babyedderkoppe i et stort nett. Skjønner godt hun ikke ville sove der ja. Kjøpte en spray 810 og spraya flere steder og har ikke sett flere edderkopper på rommet hennes.

Gammel 01-06-10, 22:05   #34
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Klarte du å bruke klærne etterpå, Xian?

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 22:08   #35
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Nå får jeg ikke sove.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 22:09   #36
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Synes ikke synd på deg. Jeg har opplevd verre: En slik pose ramlet rett ned på meg i solveggen. Noe som resulterte i at det kravlet tusen-millioner edderkoppbabyer rundt på kroppen min.

For en grusom opplevelse.
Nå skal jeg pelle meg ut av tråden før jeg får mareritt.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 22:33   #37
Dali
Glad

Dali sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

En slik opplevelse hadde ei tidligere klassevenninne av meg. Bortsett fra at da oppdaget hun dette ekle ekle greiene i hjørnet på innsida av bilruta si. Mens hun kjørte...

Gammel 01-06-10, 22:38   #38
Dali
Glad

Dali sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Oioi, Xian, nå ble jeg skremt nå! Og så vi som holder på å flytte inn i et gammelt hus i skauen, sikkert et yndet sted for ekle eddiser!

Gammel 01-06-10, 22:40   #39
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Hvorfor i alle dager åpnet jeg denne tråden? Du har min dypeste medfølelse, Iset.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 22:45   #40
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Åfyfaen fyfaen fyfaen hvorfor åpnet jeg denne tråden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.