Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg har hatt et ubehagelig møte med edderkopper i dag

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-10, 15:02   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt et ubehagelig møte med edderkopper i dag

Og jeg trenger terapi etter dette her!

I går jobbet mannen min og svigerfar ute i hagen, og de tok inn noen leker som lå der, bla. et sånn vannmølle-stativ. Det stod på stuebordet da jeg stod opp i morges, og jeg la ikke merke til noe spesielt. Ikke før mannen min sa "hey, er det spindelvev på den greia?" og pekte. Da så jeg at det var laget et spindelvev fra leken og ned til bordet. Jeg tenkte bare at det hadde fulgt med en eddis på leken og at den hadde hatt en travel natt. Men så ser jeg at det er fullt av sorte prikker i vevet og en slags "pose" nederst på leken. Da jeg kikket nærmere, tror jeg seriøst det var minst 100 små babyedderkopper rundt i spindelvevet (som var ganske stort), rundt på stuebordet, og det lå en hel haug med flere inne i den posen, som var i ferd med å krele seg ut.

Jeg løp hylende ut av stua mens mannen min tok seg av det. Jeg har ikke fobi eller noe, men dette var bare en liten sjokkopplevelse. Tenk om vi ikke hadde oppdaget det og latt det stå før vi dro hjemmefra i morges? Og det verste av alt; barna pleier jo å leke når de kommer ned i stua om morgenen, tenk om minsten hadde tatt den leken og fått hele seg med edderkopper? Det er jo nesten et mirakel at han IKKE tok den.

Jeg føler det kreler over hele meg!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:25.